Książka „Brand Impulse” Grzegorza Kossona
  • 0
  • 1
22.06.2017

Książka „Brand Impulse” Grzegorza Kossona

19 czerwca odbyła się premiera kolejnej książki Grzegorza Kossona. „Brand Impulse” to zbiór stu impulsów i przemyśleń, a każdy z nich to rezultat bycia tu i teraz oraz obserwowania otaczającego świata.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46831 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

 

22 czerwca 2017

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
22.06.2017

Sponsoring w dobrej kondycji – badanie ARC Rynek i Opinia

W ciągu ostatniego roku wzrósł odsetek osób, które lepiej oceniają firmy zaangażowane w sponsoring niż te, które się w niego nie angażują. Nieco więcej respondentów deklaruje też, że fakt sponsorowania przez daną firmę wydarzeń sportowych lub kulturalnych zachęciłby ich do zakupu jej produktów lub skorzystania z usług. Najwięcej na znajomości jako sponsor zyskało PZU – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.