0 0 0 0 0 26.06.2017Książęce wybrało agencję do współpracy w zakresie ATLKompania Piwowarska zakończyła przetarg na obsługę ATL marki Książęce. Od czerwca projekty z tego zakresu będzie realizowała agencja Ogilvy & Mather.
1 0 0 0 0 26.06.2017Kolejna nagroda dla FCB Warsaw w CannesAgencja FCB Warsaw zdobyła brązową statuetkę w kategorii Radio podczas 64. Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Doceniono ją za projekt „Smart Bell”.
0 2 0 0 0 26.06.2017Profi z kampanią OOHNa przełomie czerwca i lipca rozpocznie się letnia kampania outdoorowa marki Profi. Billboardy pojawią się w miejscowościach nadmorskich oraz na terenie największych ośrodków miejskich.
0 1 0 0 0 23.06.2017Synerise zainwestuje ponad 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i marketing automationKrakowska spółka Synerise zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł uzyskała dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.
0 1 0 0 0 23.06.2017Europejskie agencje łączą siły. Będą ułatwiać komunikację markom planującym zagraniczną ekspansjęNiezależne agencje z siedmiu krajów: Danii (Kemp & Kjær), Francji (Com’I/O), Niemiec (m3 PR), Polski (Profeina), Portugalii, Hiszpanii (Canella PR) i Wielkiej Brytanii (Mustard PR) połączyły się w Enterie Collective. Będą umożliwiać szybko rozwijającym się firmom rozszerzanie działalności na wybrane kraje europejskie.
0 1 0 0 0 23.06.2017Przed ekranem telewizora spędzamy średnio 4,5 godziny – analiza MullenLowe MediaHubW pierwszych pięciu miesiącach 2017 r. spośród głównych stacji tylko Polsat zwiększył udziały w oglądalności. TVP i TVN odnotowały w tej kategorii spadki. Dzięki ofercie Polsatu (znacząco przyczyniły się do tego także stacje tematyczne) o 2 minuty wzrosła średnia oglądalność minutowa, która w perspektywie całego rynku wynosi 276 minut – pokazuje analiza MullenLowe MediaHub.
0 1 0 0 0 23.06.2017Konsumenci uważają, że mniejsze marki starają się bardziej – wyniki badania (infografika)Europejscy konsumenci uważają, że mniejsze marki przywiązują większą wagę do potrzeb klientów. W ten sposób wypowiedziało się 53% osób, które wzięły udział w badaniu zrealizowanym przez Censuswide dla marki Ricoh. O dużych korporacjach podobną opinię wyraziło 21%.
0 2 0 0 0 23.06.2017Soraya w kampanii zachęca do bezpiecznego opalaniaRuszyła kampania reklamowa linii kosmetyków do opalania marki Soraya. Prezentuje ona produkty o ulepszonych formułach i ze zmienioną szatą graficzną.
0 1 0 0 0 23.06.2017Polskie Fabryki Porcelany Ćmielów i Chodzież z agencją PRAgencja Triple PR będzie realizowała kompleksowe działania wizerunkowe i komunikacyjne Polskich Fabryk Porcelany Ćmielów i Chodzież. Poprowadzi media relations, biuro prasowe, komunikację w social media oraz będzie doradzać wizerunkowo.
1 1 0 0 0 23.06.2017Papierowy milioner Wojciech Mecwaldowski w spocie HP (wideo)22 czerwca firma HP rozpoczęła kampanię „Do wielkich i małych projektów”, promującą urządzenie HP Deskjet GT 5820 All-in-One. Towarzyszy jej spot z udziałem aktora Wojciecha Mecwaldowskiego.