Kolejna nagroda dla FCB Warsaw w Cannes
  • 1
  • 0
26.06.2017

Kolejna nagroda dla FCB Warsaw w Cannes

Agencja FCB Warsaw zdobyła brązową statuetkę w kategorii Radio podczas 64. Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Doceniono ją za projekt „Smart Bell”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 czerwca 2017

23 czerwca 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.06.2017

Przed ekranem telewizora spędzamy średnio 4,5 godziny – analiza MullenLowe MediaHub

W pierwszych pięciu miesiącach 2017 r. spośród głównych stacji tylko Polsat zwiększył udziały w oglądalności. TVP i TVN odnotowały w tej kategorii spadki. Dzięki ofercie Polsatu (znacząco przyczyniły się do tego także stacje tematyczne) o 2 minuty wzrosła średnia oglądalność minutowa, która w perspektywie całego rynku wynosi 276 minut – pokazuje analiza MullenLowe MediaHub.