0 1 0 0 0 5.06.2017Do logo Pekao ma powrócić żubr7 czerwca ma zostać sfinalizowana transakcja nabycia udziałów Pekao przez PZU i Polski Fundusz Rozwoju. Do logo marki ma powrócić charakterystyczny żubr.
1 2 0 0 0 5.06.2017GetBack z nowym logo, identyfikacją wizualną i kampanią reklamową (wideo)5 czerwca rozpoczęła się kampania reklamowa firmy GetBack z branży zarządzania wierzytelnościami. Celem działań jest podkreślenie modelu przyjaznej współpracy z osobami zadłużonymi. W spocie zaprezentowana została nowa identyfikacja wizualna marki.
2 1 0 0 0 5.06.2017Kamil Glik w spocie Blachotrapezu (wideo) [aktualizacja]15 lutego Blachotrapez podpisał umowę partnerską z PZPN, a następnie z Kamilem Glikiem, który został ambasadorem marki. 8 czerwca ruszy kampania reklamowa, której osią będzie spot z udziałem polskiego obrońcy.
0 5 0 0 0 5.06.2017Niecodzienne decyzje zakupowe Polaków – raport z badania Attention Marketing ResearchSkąd Polacy czerpią informacje o produktach i usługach przed podjęciem ważnych, niecodziennych decyzji zakupowych? Badanie Attention Marketing Research wskazują, że reklama przestaje być najważniejszym narzędziem w komunikacji sprzedażowej, a na znaczeniu wciąż zyskuje komunikacja bezpośrednia oraz lojalna społeczność zadowolonych konsumentów.
0 1 0 0 0 5.06.2017Google chce zablokować reklamy niespełniające normGoogle przyłączył się do Coalition for Better Ads zajmującej się ulepszaniem reklam internetowych. Firma zamierza zaimplementować w przeglądarce Chrome narzędzie, które zablokuje uciążliwe reklamy.
1 1 0 0 1 5.06.2017Provident promuje „pożyczkę na dziecinnie prostych zasadach” (wideo)Provident ruszył z kolejną kampanią. Prosta pożyczka promowana będzie m.in. w telewizji.
0 1 0 0 0 5.06.2017Czy Polacy szukają nowej pracy w pracy? Analiza GemiusaSerwisy z ofertami pracy odwiedza 9,9 mln użytkowników Sieci – to 40,8 proc. pełnoletnich internautów w kraju. Polacy zwykle zaglądają na nie w dni robocze (najchętniej w środy), nierzadko będąc właśnie w pracy. Na domowym komputerze przeglądają oferty średnio przez 20 min w miesiącu, w miejscu pracy o 5 min krócej – pokazuje analiza Gemiusa.
1 1 0 0 0 5.06.2017Kasa Stefczyka z kolejną odsłoną kampanii „Duża gotówka” (wideo)5 czerwca rusza kampania Kasy Stefczyka. To kolejna odsłona z animowanej serii zatytułowanej „Duża gotówka”. Stefczykowie znów próbują sił w familijnym teleturnieju. Tym razem z finałowym pytaniem zmierzą się mama i tata z małą pomocą reszty rodzinny.
0 1 0 0 0 2.06.2017Publicis Media utworzył zespół, który będzie doradzał w sprawach związanych z transformacją i rozwojem organizacjiPublicis Media, do którego należą w Polsce agencje Starcom, Zenith, Mediavest, Blue 449, Performics oraz LiquidThread, utworzył zespół Next Generation Board. Będzie on doradzał zarządowi w sprawach związanych z transformacją i rozwojem organizacji.
1 1 0 0 0 2.06.2017Zamiast łomżingu życie po swojemu (wideo)Marka piwa Łomża (Van Pur) rozpoczęła kampanię reklamową, w której przekonuje, że nic tak nie smakuje, jak życie po swojemu. Przez ostatnie 4 lata działania marki skupiały się wokół łomżingu, czyli idei beztroskiego wypoczywania.