Przed ekranem telewizora spędzamy średnio 4,5 godziny – analiza MullenLowe MediaHub - Marketing przy Kawie
Przed ekranem telewizora spędzamy średnio 4,5 godziny – analiza MullenLowe MediaHub
  • 0
  • 1
23.06.2017

Przed ekranem telewizora spędzamy średnio 4,5 godziny – analiza MullenLowe MediaHub

W pierwszych pięciu miesiącach 2017 r. spośród głównych stacji tylko Polsat zwiększył udziały w oglądalności. TVP i TVN odnotowały w tej kategorii spadki. Dzięki ofercie Polsatu (znacząco przyczyniły się do tego także stacje tematyczne) o 2 minuty wzrosła średnia oglądalność minutowa, która w perspektywie całego rynku wynosi 276 minut – pokazuje analiza MullenLowe MediaHub.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 czerwca 2017