Synerise zainwestuje ponad 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i marketing automation - Marketing przy Kawie
Synerise zainwestuje ponad 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i marketing automation
  • 0
  • 1
23.06.2017

Synerise zainwestuje ponad 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i marketing automation

Krakowska spółka Synerise zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł uzyskała dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55098 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 czerwca 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.06.2017

Przed ekranem telewizora spędzamy średnio 4,5 godziny – analiza MullenLowe MediaHub

W pierwszych pięciu miesiącach 2017 r. spośród głównych stacji tylko Polsat zwiększył udziały w oglądalności. TVP i TVN odnotowały w tej kategorii spadki. Dzięki ofercie Polsatu (znacząco przyczyniły się do tego także stacje tematyczne) o 2 minuty wzrosła średnia oglądalność minutowa, która w perspektywie całego rynku wynosi 276 minut – pokazuje analiza MullenLowe MediaHub.