Europejskie agencje łączą siły. Będą ułatwiać komunikację markom planującym zagraniczną ekspansję
  • 0
  • 1
23.06.2017

Europejskie agencje łączą siły. Będą ułatwiać komunikację markom planującym zagraniczną ekspansję

Niezależne agencje z siedmiu krajów: Danii (Kemp & Kjær), Francji (Com’I/O), Niemiec (m3 PR), Polski (Profeina), Portugalii, Hiszpanii (Canella PR) i Wielkiej Brytanii (Mustard PR) połączyły się w Enterie Collective. Będą umożliwiać szybko rozwijającym się firmom rozszerzanie działalności na wybrane kraje europejskie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 czerwca 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.06.2017

Przed ekranem telewizora spędzamy średnio 4,5 godziny – analiza MullenLowe MediaHub

W pierwszych pięciu miesiącach 2017 r. spośród głównych stacji tylko Polsat zwiększył udziały w oglądalności. TVP i TVN odnotowały w tej kategorii spadki. Dzięki ofercie Polsatu (znacząco przyczyniły się do tego także stacje tematyczne) o 2 minuty wzrosła średnia oglądalność minutowa, która w perspektywie całego rynku wynosi 276 minut – pokazuje analiza MullenLowe MediaHub.