1 0 0 0 0 20.12.2017Kayah i zespół Q Ya Vy w świątecznym spocie województwa kujawsko-pomorskiegoW świątecznym spocie województwo kujawsko-pomorskie zabiera widzów w podróż po regionie. Prezentuje przy tym autentyczne historie ludzi i miejsc. Utwór „Gdy pada śnieg” nagrali Kayah i zespół Q Ya Vy.
0 0 0 0 0 20.12.2017Konkurs Timecode „Akcja animacja 2017” rozstrzygnięty12 grudnia zakończyła się pierwsza edycja konkursu „Akcja animacja”, skierowanego do twórców animacji i motion designerów. Organizatorem jest dom produkcyjny Timecode. Jury pod przewodnictwem Andrzeja Pągowskiego ogłosiło zwycięzcę. Nagrodę główną otrzymał duet Paulina Bertolassi i Oleksander Shumko za animację dla marki Ursus.
1 1 0 0 0 20.12.2017„Tolerancja to za mało” – ruszyła kampania „My Poznań 36,6”36,6 stopnia – tyle wynosi temperatura naszego ciała. Normalna, powszechna i równa dla wszystkich. Tak normalna jak to, że jesteśmy takimi samymi ludźmi. Tak powszechna jak nasze prawo do godności i szacunku wobec siebie i innych. Tak równa, jak równi jesteśmy sobie – przypomina Poznań w rozpoczętej kampanii.
0 0 0 0 0 20.12.2017Zdrovit przedłuża współpracę z Havas Media na kolejny rokPrzetarg na obsługę mediową kilkunastu marek z portfolio firmy Natur Produkt Zdrovit wygrał dom mediowy Havas Media (Havas Media Group). Firmy współpracują od 2016 r.
0 0 0 0 0 20.12.2017Elastyczne zarządzanie poziomem marży w e-sklepach przed Bożym Narodzeniem. Badanie DeloitteCzy w tym roku zyskali ci, którzy prezenty kupili już w listopadzie? A może bardziej opłacało się poczekać z zakupami niemal do samych świąt? Jak wynika z kolejnej edycji „Świątecznego barometru cenowego” Deloitte, wszystko zależy od kategorii produktów.
0 1 0 0 0 20.12.2017Listopad pod znakiem e-handlu i plotek online. Analiza GemiusaW listopadzie sprzedawcy świętują Black Friday. Zakupowe szaleństwo związane z tym dniem znalazło odbicie w branży e-commerce. W czarny piątek liczba odsłon w sklepach online wyniosła 248,9 mln i przewyższała o 82 mln średnią dzienną w listopadzie (166,5 mln) – wskazuje analiza Gemiusa.
0 3 0 0 0 20.12.2017Co trzeci Polak zamierza wydać minimum 300 zł na poświątecznych i noworocznych wyprzedażachSpośród różnego typu promocji Polacy najbardziej upodobali sobie wyprzedaże sezonowe. Prawie 50% konsumentów zwleka z decyzją zakupową do startu promocji lub wyprzedaży. W czasie ich trwania najchętniej kupowane produkty to obuwie, odzież, kosmetyki oraz elektronika. Co trzeci badany zamierza wydać minimum 300 zł w ciągu poświątecznych i noworocznych wyprzedaży sezonowych – wynika z badania firmy KPMG.
0 0 0 0 1 19.12.2017Sąd UE podtrzymał unieważnienie niebiesko-srebrnych znaków towarowych Red BullaSąd Unii Europejskiej w Luksemburgu utrzymał w mocy unieważnienie niebiesko-srebrnych znaków towarowych Red Bulla. Wniosek przeciwko firmie został złożony przez spółkę Optimum Mark, powiązaną z Jeronimo Martins Polska.
0 6 0 0 0 19.12.20176 wizualnych trendów na 2018 r. według Adobe StockZespół Adobe Stock prześledził dyskusje, by stworzyć listę wizualnych trendów na nadchodzący rok. Prognoza ma dać markom i artystom wgląd w to, co przyciąga uwagę konsumentów w naszym szybko zmieniającym się świecie. Oto 6 trendów na 2018 r.
1 0 0 0 0 19.12.2017PLL LOT budują wizerunek w kinachW ramach działań wizerunkowych Polskich Linii Lotniczych LOT rozpoczyna się kampania kinowa. W multipleksach sieci Cinema City w bloku specjalnym emitowany jest 30-sekundowy spot „Bądź gościem naszych najlepszych pilotów”.