0 3 0 9.07.2018Europejski Fundusz Leasingowy z nową platformą komunikacyjnąEuropejski Fundusz Leasingowy ma nową platformę komunikacyjną „To się uda!”. Podkreśla w niej zrozumienie dla przedsiębiorców oraz proponuje im swoje partnerstwo i wsparcie.
0 4 2 9.07.2018Czy młodzi przestają korzystać z Facebooka? – analiza NapoleonCatChoć rośnie ogólna liczba użytkowników Facebooka w Polsce, w najmłodszej grupie wiekowej liczba ta maleje. Wynika to z analiz NapoleonCat, które omawia na blogu firmy Grzegorz Berezowski.
1 2 0 9.07.2018Mc Silk w kampanii Blika5 lipca rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu Blik. W reklamie wystąpił raper Mc Silk. Celem kampanii jest podkreślenie szybkości realizacji przelewów tą drogą i nakłonienie użytkowników bankowości mobilnej do tego rozwiązania.
1 1 0 9.07.2018Startuje kampania Plush na Kartę „Film Ci się nie urwie”9 lipca rozpoczyna się nowa kampania Plush na Kartę. Reklamuje ofertę pakietów internetowych dostępnych w ofercie na kartę.
0 0 0 6.07.2018Kids Products Forum pod koniec września26 i 27 września w Warszawie odbędzie się Kids Products Forum. Konferencja skierowana jest do branży dziecięcej oraz firm, których główną grupą docelową są rodzice i ich dzieci. W tym roku zagadnienia dotyczące marketingu familijnego uzupełni ścieżka poświęcona strategiom sprzedaży.
0 5 0 6.07.2018 Aktualizacja: 18:4012.08.2018Szczepan Twardoch w kampanii „Miastonauci” Raiffeisen PolbankuZnany pisarz i publicysta Szczepan Twardoch zostanie twarzą kolejnej odsłony kampanii Raiffeisen Polbanku w ramach platformy komunikacyjnej „Miastonauci”.
0 2 0 6.07.2018Zachowania kobiet i mężczyzn przy zakupie kosmetyków – badanie IQSAgencja badawcza IQS przeprowadziła badanie na temat różnic zachowań kobiet i mężczyzn na rynku kosmetycznym. Grupy konsumentów wyróżnia podejście do pielęgnacji urody, emocje towarzyszące zakupowi kosmetyków, miejsca, w których je kupują oraz czynniki motywujące.
0 1 0 6.07.2018Biedronka podsumowuje akcję „Dumni z naszych”W ramach akcji lojalnościowej „Dumni z naszych” w sklepach Biedronka sprzedano blisko 1,4 mln albumów prezentujących polskich piłkarzy i historię narodowego futbolu. Klientom sieci wydano ponad 160 mln saszetek z naklejkami i kartami z wizerunkami piłkarzy. Rekordowe okazały się: Dzień Dziecka, 23 i 24 czerwca – dzień meczu Polaków z Kolumbią oraz 29 i 30 czerwca, zaraz po meczu z Japonią.
1 1 0 5.07.2018Collaflex promowany przez halowych rekordzistów świata w sztafecie15 czerwca wystartowała kampania reklamowa suplementów diety Collaflex i Collaflex Sport (Oleofarm). Jej bohaterami i ambasadorami marki są halowi rekordziści świata w sztafecie 4 x 400 m: Łukasz Krawczuk, Rafał Omelko i Jakub Krzewina.
0 0 0 5.07.2018Shake Hands z działem do obsługi marek wnętrzarskich w social mediaAgencja Shake Hands wydzieliła w swoich strukturach dział specjalizujący się w obsłudze marek z obszarów wnętrz, designu, architektury i budownictwa. W jego ramach oferuje klientom wsparcie w zakresie strategii komunikacji, lead managementu, content marketingu, customer care, visual marketingu i współpracy z influencerami. Na czele działu stoi Ewa Sętowska.