PLL LOT budują wizerunek w kinach
  • 1
  • 0
19.12.2017

PLL LOT budują wizerunek w kinach

W ramach działań wizerunkowych Polskich Linii Lotniczych LOT rozpoczyna się kampania kinowa. W multipleksach sieci Cinema City w bloku specjalnym emitowany jest 30-sekundowy spot „Bądź gościem naszych najlepszych pilotów”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 grudnia 2017

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
19.12.2017

Czym Polacy kierują się przy wyborze zabawek? Badanie ARC Rynek i Opinia

Hipermarkety, Internet, sklepy Smyk oraz dyskonty – tam Polacy najczęściej kupują zabawki. Głównymi kryteriami wyboru są cena i jakość produktu. Informacji na temat produktów rodzice poszukują najczęściej u rodziny i znajomych. Co trzecia zabawka kupowana jest na prezent, co dziesiąta zaś – pod wpływem impulsu, na prośbę dziecka przy okazji innych zakupów. Najczęściej wymienianą spontanicznie marką zabawek jest Lego – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.