1 0 0 0 0 7.09.2017Kampania telewizyjna marki Vita-Minki firmy OSM PiątnicaOd 25 sierpnia trwa kampania telewizyjna marki jogurtów Vita-Minki z portfolio OSM Piątnica. Elementem spotu jest piosenka zespołu Fasolki sprzed lat. Działania potrwają do końca września.
0 2 0 0 0 6.09.2017Nowa odsłona drukarni online Chroma.plDrukarnia online Chroma.pl ma nową odsłonę sklepu internetowego. Zwiększono liczbę dostępnych możliwości konfiguracji produktów. Wprowadzono też automatyczną kalkulację dowolnego nakładu druku. Chroma jest pierwszą drukarnią online w Polsce i jedną z niewielu w Europie, które oferują tego rodzaju usługę. W nowym serwisie skrócono także proces składania zleceń i przyspieszono jego działanie.
0 0 0 0 0 6.09.2017IndaHash wprowadza nowy model rozliczeniowy z influenceramiIndaHash, platforma do realizowania kampanii content marketingowych z influencerami, wprowadza nowy model tworzenia i rozliczania treści – cost-per-content.
1 1 0 0 0 6.09.2017Margaret z przyjaciółką w nowej kampanii marki DeichmannW nowej kampanii marki Deichmann piosenkarka Margaret występuje razem ze swoją najlepszą przyjaciółką Hanią. Pod hasłem „Dziewczyny rządzą” promują jesienno-zimową kolekcję butów.
0 2 0 0 0 6.09.2017Domy mediowe MEC i Maxus połączone w WavemakerSieć WPP ogłosiła fuzję domów mediowych MEC i Maxus, należących do GroupM, pod marką Wavemaker. Pod nowym brandem będą one działały w 90 krajach, także w Polsce. Proces łączenia obu podmiotów zakończy się w styczniu 2018 r.
0 1 0 0 0 6.09.2017Instagram Trends sierpień 2017. Zwykłe życie (nie)zwykłych ludziPrzyjęło się, że na Instagramie najważniejsze są wrażenia wizualne. W końcu opiera się on głównie na zdjęciach i krótkich wideo, które powinny przyciągać wzrok. Czy tak jednak faktycznie jest? Próbę odpowiedzi na to pytanie przynosi sierpniowy raport Instagram Trends firmy Sotrender.
1 0 0 0 0 6.09.2017Family Thinking Forum już 11 październikaFunkcjonowanie polskich rodzin podlega zmianom. Partnerskie metody wychowania, liberalizacja form życia społecznego, zmiana postrzegania relacji między członkami rodzin... Wszystkie te zjawiska muszą brać pod uwagę marki, by odnaleźć swe miejsce w życiu rodzin. Family Thinking Forum to okazja do zdobycia wiedzy oraz zebrania praktycznych przykładów i technik komunikacji skierowanych do rodzin.
0 0 0 0 0 5.09.2017Branża powinna przemyśleć standard zauważalności reklamy internetowejJak długo reklama online powinna być widoczna dla odbiorcy, by była skuteczna? Wyniki najnowszych badań sugerują, że branża reklamowa powinna zmienić kryteria określające, które reklamy są „możliwe do zauważenia” (ang. viewable).
1 1 0 0 0 5.09.2017Pierwsza kampania produktowa Ikei w nowej platformie komunikacyjnej „Niech żyje dom!”Ruszyła pierwsza kampania produktowa Ikei w nowej platformie komunikacyjnej „Niech żyje dom!”. W kampanii widoczne będą dwie linie: katalogowa i dotycząca produktów w niższych cenach.
0 2 0 0 0 5.09.2017Spada sprzedaż sklepów internetowych na Allegro – wynika z danych platformy ShoperWzrost kosztów sprzedaży, wejście dużych marek, inwestycje Allegro we własne kanały sprzedaży. To główne powody tego, że sklepy internetowe sprzedają na Allegro mniej niż kiedyś – wynika z danych platformy Shoper.