Polski Black Friday online właściwie bez obniżek – analiza Deloitte
  • 0
  • 1
5.12.2016

Polski Black Friday online właściwie bez obniżek – analiza Deloitte

Black Friday i Cyber Monday, promowane przez sklepy online jako dni znacznych obniżek, wcale nie przyniosły atrakcyjnych okazji. Różnica cen w tych dniach w porównaniu do poprzedzającego tygodnia wyniosła od 0 do 2 proc. W ramach badania „Świąteczny barometr cenowy” Deloitte, Dealavo i Google przeprowadziły analizę ofert 800 sklepów internetowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 grudnia 2016

4 grudnia 2016

3 grudnia 2016

2 grudnia 2016