0 1 0 0 0 4.07.2017STS sponsorem głównym Jagiellonii BiałystokJagiellonia Białystok i STS zawarły umowę. Na jej mocy bukmacher zostanie sponsorem głównym drużyny. Jego logo znajdzie się na strojach klubowych piłkarzy. Kontrakt obowiązuje przez 2 lata.
0 0 0 0 0 4.07.2017Kto kupuje produkty finansowe w Sieci? Badanie ARC Rynek i OpiniaPolacy chętnie nabywają usługi lub produkty finansowe w Internecie. Zobowiązania wolą jednak zaciągać w stacjonarnych oddziałach. 74% badanych loguje się za pomocą komputera na konto bankowe co najmniej raz w tygodniu – wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Profi Credit Polska.
0 1 0 0 1 4.07.2017Przychody klubów Ekstraklasy w ciągu ostatniej dekady. Raport DeloittePrzychody wszystkich klubów grających w Ekstraklasie wyniosły w 2016 r. 578,9 mln zł i były o 17,1 proc. wyższe niż rok wcześniej. W ciągu ostatnich dziesięciu lat na konta klubów wpłynęło w sumie 3,58 mld zł – wynika z 11. edycji raportu Deloitte „Piłkarska liga finansowa”.
0 0 0 0 0 4.07.2017MediaMarkt z nową agencją kreatywno-strategicznąSieć sklepów MediaMarkt wybrała nowego partnera do obsługi kreatywno-strategicznej. Przetarg wygrała agencja Heart & Brain.
0 0 0 0 0 4.07.2017 Aktualizacja: 12:157.07.2017Zmiana w regulaminie konkursu Złote Spinacze 2017W regulaminie Złotych Spinaczy 2017 wprowadzono zmianę. Do konkursu można zgłaszać projekty zrealizowane w okresie 2016/2017, czyli w całym 2016 r. oraz w części 2017 – do dnia przesłania zgłoszenia.
0 0 0 0 0 4.07.2017Żołądkowa Gorzka wybrała agencję reklamowąPrzetarg na obsługę Żołądkowej Gorzkiej należącej do portfolio Stock Polska wygrała agencja John Pitcher. Przygotowała ona nową platformę komunikacji do wprowadzenia we wszystkich kanałach, w których obecna jest marka.
0 1 0 0 0 3.07.2017Google eksperymentuje z reklamami w VRW ramach wewnętrznego inkubatora Area 120 Google rozpoczął prace nad reklamami wykorzystującymi wirtualną rzeczywistość. Projekt Advr zaprezentowany został za pomocą GIF-u.
1 1 0 0 0 3.07.2017Kampania „W stylu Paradyż” z udziałem Doroty Szelągowskiej i blogerekW czerwcu wystartowała kampania marketingowa Ceramiki Paradyż. Twarzą działań została dziennikarka i projektantka wnętrz Dorota Szelągowska. W akcji udział biorą również blogerki: Jagoda z Lovingit, Anna z WhatAnnaWears oraz Malwina z Bakusiowa.
3 0 0 0 0 3.07.2017Raper Sokół w kampanii AxeMarka Axe w 2016 r. zainaugurowała kampanię „Find Your Magic”. Ma ona podkreślać indywidualność mężczyzn i obalać stereotypy przeszkadzające im w wyrażaniu siebie. Bohaterem nowej odsłony został raper Wojciech Sosnowski, znany jako Sokół.
0 0 0 0 0 3.07.2017Twitter ogłasza nowe partnerstwo reklamowe w PolsceOficjalnym i wyłącznym partnerem reklamowym Facebooka w Polsce została firma Httpool. Od 1 lipca zajmuje się sprzedażą reklam na tej platformie w naszym kraju.