Elastyczne zarządzanie poziomem marży w e-sklepach przed Bożym Narodzeniem. Badanie Deloitte
  • 0
  • 0
20.12.2017

Elastyczne zarządzanie poziomem marży w e-sklepach przed Bożym Narodzeniem. Badanie Deloitte

Czy w tym roku zyskali ci, którzy prezenty kupili już w listopadzie? A może bardziej opłacało się poczekać z zakupami niemal do samych świąt? Jak wynika z kolejnej edycji „Świątecznego barometru cenowego” Deloitte, wszystko zależy od kategorii produktów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54809 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 grudnia 2017

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
20.12.2017

Co trzeci Polak zamierza wydać minimum 300 zł na poświątecznych i noworocznych wyprzedażach

Spośród różnego typu promocji Polacy najbardziej upodobali sobie wyprzedaże sezonowe. Prawie 50% konsumentów zwleka z decyzją zakupową do startu promocji lub wyprzedaży. W czasie ich trwania najchętniej kupowane produkty to obuwie, odzież, kosmetyki oraz elektronika. Co trzeci badany zamierza wydać minimum 300 zł w ciągu poświątecznych i noworocznych wyprzedaży sezonowych – wynika z badania firmy KPMG.

19 grudnia 2017