„Tolerancja to za mało” – ruszyła kampania „My Poznań 36,6”
  • 1
  • 1
20.12.2017

„Tolerancja to za mało” – ruszyła kampania „My Poznań 36,6”

36,6 stopnia – tyle wynosi temperatura naszego ciała. Normalna, powszechna i równa dla wszystkich. Tak normalna jak to, że jesteśmy takimi samymi ludźmi. Tak powszechna jak nasze prawo do godności i szacunku wobec siebie i innych. Tak równa, jak równi jesteśmy sobie – przypomina Poznań w rozpoczętej kampanii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

44967 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

20 grudnia 2017

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
20.12.2017

Co trzeci Polak zamierza wydać minimum 300 zł na poświątecznych i noworocznych wyprzedażach

Spośród różnego typu promocji Polacy najbardziej upodobali sobie wyprzedaże sezonowe. Prawie 50% konsumentów zwleka z decyzją zakupową do startu promocji lub wyprzedaży. W czasie ich trwania najchętniej kupowane produkty to obuwie, odzież, kosmetyki oraz elektronika. Co trzeci badany zamierza wydać minimum 300 zł w ciągu poświątecznych i noworocznych wyprzedaży sezonowych – wynika z badania firmy KPMG.