UOKiK zobowiązał UPC Polska do wypłaty rekompensaty - Marketing przy Kawie
UOKiK zobowiązał UPC Polska do wypłaty rekompensaty
  • 0
  • 1
15.02.2021

UOKiK zobowiązał UPC Polska do wypłaty rekompensaty

UPC Polska pobierało płatności za usługę „Pakiet bezpieczeństwa UPC”, aktywowaną pomimo braku zgody klientów. Prezes UOKiK Tomasz Chróstny zobowiązał operatora do zakończenia szkodliwej dla konsumentów praktyki oraz przyznania im rekompensaty. Decyzja jest prawomocna.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55767 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 lutego 2021

  • 0
  • 1
  • 0
12.02.2021

Deloitte: Podczas noworocznych wyprzedaży najtańsze oferty czekały na klientów pod koniec stycznia

Noworoczne wyprzedaże w większości skończyły się z końcem stycznia. Sprzedawcy wprowadzają teraz do sklepów nowy asortyment na wiosnę i lato. Jak wynika z najnowszej edycji „Świątecznego barometru cenowego”, ruch cenowy w największych sklepach online w ostatnich dniach stycznia 2021 r. w porównaniu z cenami z połowy listopada 2020 r. wyniósł 2,5 proc., podczas gdy na początku miesiąca było to 3,7 proc. Oznacza to, że wraz z upływem miesiąca obniżki się pogłębiały, a sklepy chciały pozbyć się zalegającego towaru. Jednocześnie przeprowadzona przez Deloitte we współpracy z firmą Dealavo analiza ofert ponad 1000 sklepów z branży e-commerce pokazała, że klientom mogło być trudno znaleźć produkty, które faktycznie były znacząco przecenione.