4 2 0 0 0 22.09.2017Kolumbijscy plantatorzy w kampanii marki NespressoMarka Nespresso rozpoczęła światową kampanię. Jej bohaterami są plantatorzy kawy, którzy dzielą się osobistymi historiami. Narratorem filmów został George Clooney.
3 0 0 0 0 22.09.2017Ronaldinho, Jerzy Dudek i Ruud van Nistelrooy w spotach HeinekenaHeineken przygotował serię spotów pt. „Share the Drama”. W filmach w niecodziennych rolach wystąpili znani piłkarze: Ronaldinho, Jerzy Dudek i Ruud van Nistelrooy. W ten sposób marka przypomina, że jest sponsorem Ligii Mistrzów.
0 6 0 0 0 22.09.2017Polscy skoczkowie narciarscy ambasadorami marki VistulaDo grona ambasadorów marki Vistula dołączyli polscy skoczkowie narciarscy: Kamil Stoch, Piotr Żyła i Dawid Kubacki. W ramach współpracy dla sportowców przygotowano zestawy ubrań uszytych na miarę.
1 3 0 0 0 22.09.2017„Po prostu chcę, żebyś mnie słuchał” – nowa kampania Radia ZetRuszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa Radia Zet. Głównym hasłem jest „Siła muzyki”. W 11 największych miastach można zobaczyć billboardy z cytatami bezpośrednio nawiązującymi do spotu telewizyjnego.
1 0 0 0 0 22.09.2017Fashionelka w reklamie Nescafé Sensazione CremeW połowie września rozpoczęła się nowa kampania Nescafé Sensazione Créme. Produkt pokazywany jest w reklamach w kontekście rozmów, które prowadzi z przyjaciółkami blogerka Fashionelka.
1 0 0 0 0 22.09.2017Alior Bank rozpoczyna kampanię daily banking17 września ruszyła pierwsza w historii Alior Banku kampania promująca usługi daily bankingu. Stanowi ona element odświeżonej komunikacji marki.
0 1 0 0 0 22.09.2017Jak zmienili się Polacy – infografika OFBORAgencje badania opinii i rynku od ponad dwóch dekad monitorują zmieniające się nastroje Polaków. W tym czasie bardzo wiele naszych postaw uległo zasadniczym przemianom. Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku z okazji obchodzonego w tym roku 20-lecia dokonała autorskiego wyboru zgromadzonych w tym czasie danych, pokazujących ewolucję nastrojów i zwyczajów zakupowych.
0 0 0 0 0 21.09.2017Toys’R’Us zjedzone przez zaprzyjaźnionego AmazonaZnana sieć sklepów z zabawkami złożyła do sądu wniosek o upadłość, ale wciąż ma szansę przetrwać. Powodem problemów jest Amazon, który jeszcze dekadę temu był partnerem Toys'R'Us.
0 0 0 0 0 21.09.2017E-commerce Insights – konferencja GetResponse w listopadzie14 listopada w Warszawie odbędzie się konferencja E-commerce Insights. Doświadczeniem podzielą się z uczestnikami przedstawiciele m.in. takich firm jak Google, Allegro, Carrefour, IndaHash czy Insider.
0 0 0 0 0 21.09.2017„Nestlé needs Youth” wesprze 10 mln młodych osóbProgram „Nestlé needs Youth” trwa od 2013 r. Firma ogłosiła, że w ramach inicjatywy na rzecz zatrudniania młodych do 2030 r. pomoże 10 mln osób z całego świata w wykorzystaniu ich możliwości.