1 3 0 0 0 2.07.2018„Wyzwanie smaku” Pepsi z influencerami i limitowana edycja puszek vintage2 lipca ruszyła ogólnopolska kampania marketingowa 360 stopni tegorocznej edycji „Wyzwania smaku” Pepsi. Tego lata marka zaprasza na Przystanek Smaku do ośmiu polskich miast. Pojawią się tam też influencerzy: Damian Kordas, Jessica Mercedes, 5 sposobów na..., Mandzio oraz Dharni.
0 0 0 0 0 2.07.2018Finanse przyszłości, czyli jak dziennikarze wyobrażają sobie swój bank za 10 latRozwijanie bankowości mobilnej, dołączanie usług pozabankowych. Personalizacja produktów na podstawie geolokalizacji, pożyczki w czasie rzeczywistym, ale logowanie do konta przez portal społecznościowy już niekoniecznie – tak bankowość przyszłości widzą polscy dziennikarze. PressInstitute zaprezentował wyniki badania pod patronatem Banku Millennium.
0 2 0 0 0 2.07.2018Instagram wprowadza muzykę do Stories28 czerwca Instagram ogłosił wprowadzenie muzyki do Stories. Teraz użytkownicy będą mogli dodać ścieżkę dźwiękową do swoich historii. Aplikacja upodabnia się w ten sposób do Musical.ly.
0 0 0 0 0 2.07.2018Zmowy na rynku fitness? Postępowanie UOKiKCzy największe sieci fitness w Polsce i operator pakietów Multisport stworzyły kartel, który podzielił rynek i utrudniał działalność innym firmom? UOKiK wszczął postępowanie przeciwko 16 przedsiębiorcom, w tym operatorom klubów Calypso, Fabryka Formy, Zdrofit, Fitness Platinium czy Fitness Academy. Kary do 2 mln zł grożą również menedżerom zaangażowanym w ewentualne naruszenie.
0 1 0 0 0 29.06.2018Po cichu rusza Instagram Lite28 czerwca w Google Play App Store pojawił się Instagram Lite. To lżejsza wersja Instagrama.
0 0 0 0 1 29.06.2018Samozwańcze gwiazdy Instagrama kontra luksusowe hoteleHotele na całym świecie zmagają się z zalewem propozycji od samozwańczych gwiazd Instagrama. Niektóre obiekty otrzymują dziennie nawet kilkanaście zapytań o możliwość spędzenia kilku darmowych nocy w zamian za zamieszczenie postów w mediach społecznościowych.
0 0 0 0 0 29.06.2018Inea i KKS Lech Poznań kończą współpracę30 czerwca 2018 r. dobiegnie końca umowa, na mocy której Inea została sponsorem tytularnym stadionu przy ul. Bułgarskiej w Poznaniu oraz sponsorem premium KKS Lecha Poznań. Współpraca nie będzie kontynuowana.
2 1 0 0 0 29.06.2018Chorobostop, Biegunex i tabletki na zły dzień. Ruszyła kampania „Świadome samoleczenie”Z roku na rok zwiększa się sprzedaż leków, a co za tym idzie – ich spożycie. Leki dostępne bez recepty i suplementy diety stosuje 89 proc. dorosłych Polaków. Stowarzyszenie Równość na Fali rozpoczęło kampanię, która ma zwracać uwagę na niebezpieczeństwa związane z niekontrolowanym zażywaniem środków bez recepty.
0 0 0 0 1 29.06.2018Oświadczenie Polskiej Fundacji Narodowej w sprawie ugody z Fundacją NavigarePolska Fundacja Narodowa poinformowała, że 27 czerwca 2018 r. zawarła ugodę z Fundacją Navigare. Dotyczy ona zakończenia współpracy przy realizacji projektu „Polska 100”.
1 0 0 0 0 29.06.2018Reakcje na mecz Polska – Japonia: real-time marketing brandówUdział polskiej reprezentacji w mundialu dobiegł końca. Agencja Momentalna przygotowała zestawienie reakcji marek na wydarzenia przed, w trakcie i po meczu Polski z Japonią.