Espresso

15 lutego 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
15.02.2018

McDonald’s ogłasza globalne zobowiązania dotyczące oferty dla dzieci

Firma McDonald’s przedstawiła globalne zobowiązania dotyczące zestawów Happy Meal. Planowane zmiany dotyczą zarówno produktów wchodzących w ich skład, jak i komunikacji oferty dla dzieci. Marka będzie zachęcać rodziny do wyboru zestawów zawierających owoce, warzywa, niskotłuszczowe produkty mleczne, produkty pełnoziarniste, chude białko i wodę. Założone cele mają zostać osiągnięte do 2022 r.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
15.02.2018

Branża farmaceutyczna wciąż największym reklamodawcą w telewizji. Ranking Codemedia

Top 10 najbardziej aktywnych reklamodawców 2017 r. według domu mediowego Codemedia ponownie otwierają przedstawiciele branży farmaceutycznej. Zdecydowanym liderem jest Aflofarm z GRP na poziomie 215 072,61. Za nim plasuje się Polpharma (GRP 111 867,19). Ranking zamyka również firma z tego sektora – GlaxoSmithKline. W tegorocznym zestawieniu zabrakło T-Mobile oraz Orange. Dołączył za to inny telekom – Polkomtel.

14 lutego 2018

Poprzednie Następne