Uliczni artyści wzywają do bojkotu H&M - Marketing przy Kawie
Uliczni artyści wzywają do bojkotu H&M
  • 0
  • 4
15.03.2018

Uliczni artyści wzywają do bojkotu H&M

Marka H&M rozpoczęła kampanię reklamową sportowej linii New Routine. Na jednym ze zdjęć model pozuje na tle graffiti namalowanego przez Jasona Revoka Williamsa. Z tego powodu część środowiska street artu zaczęła nawoływać do bojkotu odzieżowej marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55868 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

wethaed

7 lat temu

H&M zasługuje na bojkot a szczególnie w Polsce. Nie dość że nie płaca podatków szczególnie w krajach w których korzystają ze szwalni na nieludzkich zasadach wykorzystania pracowników, nie płacą podatków przenosząc nielegalnie koszty do tych krajów. To my Polacy podarowaliśmy im 34 000 000 PLN na budowę magazynów a jak sądzę do końca świata nie zapłacą tyle podatków w Polsce.
"
Chodzisz w ubraniach H&M - popierasz niegodziwość.
"
P.S. To w fabryce dla nich szyjącej zginęło ok. 1500 szwaczek.

Rozwiń komentarze

15 marca 2018