4 na 5 konsumentów usatysfakcjonowanych z zakupów. Badanie jakości obsługi w Polsce
  • 0
  • 4
15.03.2018

4 na 5 konsumentów usatysfakcjonowanych z zakupów. Badanie jakości obsługi w Polsce

W 2017 r. poziom zadowolenia klientów znów odnotował rekordowy wynik. 4 na 5 konsumentów jest usatysfakcjonowanych z zakupów. Najlepszej jakości obsługi można doświadczyć w Białymstoku. Natomiast Łódź nie wyciągnęła wniosków z poprzednich lat i znów wypada najgorzej na tle kraju – pokazuje badanie Polskiego Programu Jakość Obsługi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51100 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

14 marca 2018