Reklamacje składa co drugi niezadowolony klient. Badanie Providenta
  • 0
  • 1
15.03.2018

Reklamacje składa co drugi niezadowolony klient. Badanie Providenta

Niemal co piąty Polak zetknął się z sytuacją, w której usługodawca nie wywiązał się z umowy lub naruszał prawa konsumenta. Najczęściej dotyczyło to usług telekomunikacyjnych i finansowych. Jednak niewiele ponad połowa z tych osób zdecydowała się złożyć reklamację. Takie wyniki przyniosło badanie przeprowadzone dla Provident Polska z okazji Światowego Dnia Konsumenta.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Andersen

6 lat temu

Really, firmy przynoszące modelem działania wstyd sobie i branży biorą się za badania?

A może to prymitywny sposób na ocieplanie wizerunku - pokaz troski i zaangażowania?

15 marca 2018

14 marca 2018