0 1 0 3.01.2019Trefl rozpoczął współpracę z domem mediowym CaratFirma Trefl wybrała do obsługi dom mediowy Carat (Dentsu Aegis Network Polska). Realizacja kampanii dla producenta gier planszowych rozpoczęła się z końcem października 2018 r.
0 1 1 2.01.2019Nowa nostalgia – Kodak z nową strategiąPowstała pod koniec XIX w. firma Kodak ma nową strategię. Koncentruje się ona m.in. na wykorzystywaniu historycznych zasobów i zwróceniu się ku tzw. nowej nostalgii.
0 1 0 2.01.2019Adidas powierza kompleksową obsługę marki w Polsce agencji LabconPrzetarg na kompleksową obsługę marki Adidas na polskim rynku wygrała agencja Labcon (Group One). Do jej zadań będzie należało wdrażanie strategii komunikacji kluczowych kategorii produktowych. Działania obejmują m.in. współpracę z influencerami i ambasadorami marki, content management, oprawę graficzną, organizację eventów oraz media relations.
1 1 0 2.01.2019Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę z kampanią wspierającą telefon zaufaniaFundacja Dajemy Dzieciom Siłę rozpoczęła ogólnopolską kampanię na rzecz telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży 116 111. „Wspieraj telefon” – tak brzmi hasło akcji.
0 1 0 2.01.2019X-kom rozpoczyna współpracę z 1000ideasMarka X-kom rozpoczęła współpracę z agencją kreatywną 1000ideas. Jednym z pierwszych wspólnie zrealizowanych projektów jest Gaming Room, czyli druga edycja konkursu skierowanego do graczy.
1 1 0 2.01.2019Mateusz Gessler ambasadorem marki BelVitaBelVita rozpoczęła kampanię „Śniadania, że u la la”. Ambasadorem marki został znany restaurator Mateusz Gessler.
0 0 0 2.01.2019Polsat Media tworzy działy multiscreen1 stycznia 2019 r. uległa zmianie struktura działów planowania kampanii reklamowych w Polsat Media. W miejsce działających dotychczas odrębnie działów telewizyjnych i non-tv powstały trzy działy multiscreen. Łączą one telewizję, online i pozostałe media z oferty i będą w kompleksowy sposób obsługiwały agencje mediowe współpracujące z biurem reklamy.
1 5 0 1.01.2019Powstają Ławki Niepodległości i już budzą kontrowersjeŁawki Niepodległości to projekt Ministerstwa Obrony Narodowej. Na podstawie wyłonionego w konkursie projektu wyprodukowano multimedialne ławki. Miały znaleźć się do końca 2018 r. w 143 miejscowościach, które w tym celu powinny otrzymać dofinansowanie. Zrealizowany projekt budzi kontrowersje.
1 0 0 1.01.2019Spot Apple na Nowy Rok: połączenie złowieszczej pustki i radościNowy spot Apple, noszący tytuł „Color Flood”, został opublikowany na YouTube 28 grudnia. Promuje iPhone’a XR z nowym wyświetlaczem. W filmie skontrastowano szarość opustoszałego miasta z tłumem radośnie biegnących, kolorowo ubranych ludzi.
0 3 0 31.12.201880% Polaków przyznaje, że zdarza im się czekać z zakupami do startu promocji lub wyprzedażyPolacy najchętniej korzystają z promocji posezonowych, wyprzedaży poświątecznych i noworocznych oraz promocji oferowanych przez sprzedawców w ramach czarnego piątku. Firma doradcza KPMG przygotowała raport „Zakupy Polaków na wyprzedażach. Kto realnie zarządza procesem zakupu – konsument czy sprzedawca?”.