Kulinarny almanach na YouTube. Zestawienie Ads Leaderboard za luty 2018
  • 3
  • 0
20.03.2018

Kulinarny almanach na YouTube. Zestawienie Ads Leaderboard za luty 2018

W lutym użytkowników YouTube bez reszty pochłonęło gotowanie. Trzy miejsca w rankingu najchętniej oglądanych spotów zdobyła Kuchnia Lidla. Zestawienie wygrał film, w którym Kinga Paruzel gotuje w towarzystwie tajemniczego kulinarnego youtubera. Drugą pozycję zajął T-Mobile, trzecie i czwarte miejsce to ponownie Kuchnia Lidla.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54589 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 marca 2018