Reklama zewnętrzna ze spadkiem w 2017 r. Raport IGRZ
  • 0
  • 6
21.03.2018

Reklama zewnętrzna ze spadkiem w 2017 r. Raport IGRZ

Łączna wielkość sprzedaży w trzech segmentach reklamy OOH – reklamie zewnętrznej, tranzytowej i DOOH – zamknęła się w 2017 r. kwotą ponad 484,3 mln zł. Była więc niższa o 1,7% w stosunku do 2016 r. Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przygotowała podsumowanie minionego roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 marca 2018

  • 2
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
20.03.2018

Kasia Tusk, Szafa Sztywniary, Krzysztof Gonciarz i inni w akcji „Zmywamy się” marki Tołpa

Ruszyła kampania Tołpy poświęcona oczyszczaniu skóry. Jak przekonuje marka, oczyszczanie to ponad połowa sukcesu udanej pielęgnacji, a wciąż nie poświęcamy mu odpowiednio dużo czasu. W akcję zaangażowano twórców blogo- i vlogosfery: Krzysztofa Gonciarza, Kasię Tusk, Janinę Bąk (Janina Daily), Katarzynę Gandor, Ryfkę z Szafy Sztywniary oraz Martę Parciak (Zmalowana).