0 0 0 0 0 4.10.2017Walk współtworzy sieć WeCan w regionie CEEAgencja Walk oraz trzy inne agencje reklamowe z Europy Środkowo-Wschodniej założyły spółkę WeCan. Celem powstałej organizacji jest stworzenie alternatywy dla dużych sieciowych struktur na rynku w regionie. W zarządzie z ramienia Walk zasiadł Szymon Walkiewicz, partner i business development director agencji.
4 0 0 0 0 4.10.2017STS z kolejną kampanią z udziałem Tomasza ZimochaBukmacher STS rozpoczął kampanię reklamową aplikacji mobilnej. Spoty są emitowane od początku października do 16 grudnia, czyli do końca rundy jesiennej Ekstraklasy. Lektorem filmów ponownie został dziennikarz i komentator sportowy Tomasz Zimoch.
0 1 0 0 0 4.10.2017Monster Polska z kampanią „Znajdź pracę tam, gdzie zostało twoje serce”Serwis rekrutacyjny Monster Polska rozpoczął jesienną kampanię wizerunkową. Jej hasło to: „Znajdź pracę tam, gdzie zostało twoje serce”. Działania prowadzone będą na nośnikach outdoorowych, w social media oraz na urządzeniach mobilnych.
0 1 0 0 0 3.10.2017Jak budować skuteczną strategię marketingową i sprzedażową? Sprawdź agendę konferencji Bitspiration!Bitspiration zawita ponownie do Krakowa. Konferencja skierowana jest do młodych polskich firm i start-upów. 13 października będzie można otrzymać dawkę wiedzy o skalowaniu IT, rozwijaniu produktu, marketingu i sprzedaży, budowaniu zespołu i marki.
0 0 0 0 0 3.10.2017Co wie o nas Tinder? Dziennikarka poprosiła aplikację o swoje daneDziennikarka „Guardiana” Judith Duportail, korzystając z unijnego prawa do ochrony danych osobowych, w marcu zwróciła się do aplikacji randkowej Tinder o dostęp do swoich danych. Ku swemu zaskoczeniu otrzymała 800 stron intymnych informacji.
1 2 0 0 0 3.10.2017Wawel rozpoczyna kolejne kampanie swoich submarekMarka słodyczy Wawel ogłosiła niedawno zmianę strategii komunikacji. Rozpoczęła też kampanie reklamowe Mieszanki Krakowskiej oraz Fresh & Fruity. Z końcem września wystartowała kampania kolejnej submarki – Malagi, Tiki Taki i Kasztanków. Ponadto na nośnikach reklamy zewnętrznej promowane są czekolady w pięciu smakach.
0 0 0 0 0 3.10.2017Stacjonarne punkty sprzedaży – zmiany w zachowaniach konsumentów i czynniki, które na nie wpływająStale wzrasta poziom cyfryzacji handlu, a rozwój rynku e-commerce jest coraz bardziej dynamiczny. Mimo to w skali globalnej preferencje klientów dotyczące zakupów w sklepach stacjonarnych zależą w dużej mierze od oferowanych doświadczeń zmysłowych. Takie wyniki przyniosło badanie przeprowadzone przez YouGov na zlecenie Mood Media – firmy z branży marketingu sensorycznego.
0 2 0 0 0 3.10.2017Robert Lewandowski łączy siły z Group OneDo biznesowej drużyny Roberta Lewandowskiego dołącza nowa spółka: dom mediowy RL Media. Podmiot powołany wspólnie z Group One dopełnia marketingową machinę Anny i Roberta Lewandowskich.
1 3 0 0 0 3.10.2017„Szef i reszta” powracają w kampanii Pracuj.plZ początkiem października wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl. Promuje poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej. Działania są kontynuacją aktywności, których motywem przewodnim jest charakterystyczna postać Szefa pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie pracowników.
3 3 0 0 0 3.10.2017Monika Brodka, Marek Kamiński i Marcin Gortat o sztuce w kampanii Muzeum Narodowego w Warszawie„A Ty, co zobaczysz?” – to hasło rozpoczętej kampanii wizerunkowej Muzeum Narodowego w Warszawie. Ma ona pokazać, że w MNW każdy znajdzie coś ciekawego niezależnie od zainteresowań, wieku czy wykonywanego zawodu. W akcję włączyli się: wokalistka Monika Brodka, polarnik Marek Kamiński i koszykarz Marcin Gortat.