0 4 0 0 0 8.03.2018Treści wideo nadal chcemy oglądać w telewizorze, ale młodsi wolą laptop. Badanie StarcomuAgencja mediowa Starcom przeprowadziła badanie na temat urządzeń wybieranych przez użytkowników do oglądania treści wideo. Respondenci wskazali telewizor jako urządzenie pierwszego wyboru, ale w młodszych grupach ważniejszy okazał się laptop. Kluczowy wpływ na wybór urządzenia ma to, jakie treści zamierzamy oglądać.
1 2 0 0 0 8.03.2018Kampania „Stand4her” marki Avon8 marca, w Międzynarodowy Dzień Kobiet, rusza kampania „Stand4her” marki Avon. Jej celem jest inspirowanie i motywowanie młodych kobiet, by sięgały po swoje marzenia niezależnie od sytuacji życiowej, w jakiej się znajdują. Osią działań będzie teledysk do piosenki „All My Girls”, nagrany przez duet Icona Pop. Istotna jest też strona internetowa, na której znajdą się historie mieszkanek różnych zakątków świata, m.in. dwóch Polek.
2 1 0 0 0 8.03.2018Kaufland z kampanią wizerunkową „Spotkajmy się przy ladzie”Kaufland Polska rozpoczął wizerunkową i produktową kampanię reklamową „Spotkajmy się przy ladzie”. Wykorzystano w niej nowy format kreatywny. Sieć uruchomiła także kampanię internetową pod hasłem „Lada mi odpowiada”.
0 1 0 0 0 8.03.2018Hennessy kontynuuje współpracę z O.S.T.R.Hennessy Polska rozpoczyna drugi rok współpracy z twórcą polskiej sceny hiphopowej – Adamem Ostrowskim, znanym jako O.S.T.R. Działania będą kontynuowane pod hasłem: „Never Stop. Never Settle”.
0 0 0 0 0 8.03.2018Kantar Millward Brown i Urban Communications tworzą zespół zajmujący się e-sportemRynek e-sportu bardzo dynamicznie rozwija się zarówno na świecie, jak i w Polsce. W związku z tym Kantar Millward Brown i Urban Communications stworzyły wyspecjalizowany zespół badawczo-strategiczny. Jego celem jest dostarczenie klientom wiedzy o rynku e-sportowym oraz konkretnych rozwiązań strategicznych i marketingowych.
0 0 0 0 0 8.03.2018Saatchi & Saatchi IS inwestuje w e-commerceAgencja Saatchi & Saatchi IS kontynuuje inwestycje w rozwiązania e-commerce i buduje dział design przeznaczony dla tej kategorii. Ponadto wyodrębnia ze struktury działu komórkę e-commerce innovation, odpowiedzialną za research i innowacje technologiczne. Strukturą zarządza Rafał Bauer, e-commerce design director.
1 40 0 0 0 8.03.2018Martyna Wojciechowska obok Fridy Kahlo i innych słynnych kobiet w kolekcji Mattela na 8 marca 2018Z okazji Dnia Kobiet Mattel zaprezentował nową kolekcję „Inspiring Women” w ramach projektu „Shero”. 17 lalek Barbie zostało opracowanych na wzór 17 kobiet o znaczących osiągnieciach w różnych dziedzinach aktywności. Wśród nich jest m.in. Frida Kahlo, Patty Jenkins czy Amelia Earhart. Uhonorowana została także Polka – Martyna Wojciechowska.
0 2 0 0 0 8.03.2018Codemedia z nowym wizerunkiem i hasłem „The new sense of communication”Dom mediowy Codemedia po zmianach w zarządzie i strukturze prezentuje nową strategię. Oparł ją na autorskim podejściu do analityki i planowania mediów.
0 1 0 0 0 8.03.2018Jerzy Dudek z 4Move Team wystartował w Runmageddon Sahara7 marca znany bramkarz, ambasador marki 4Move Jerzy Dudek wystartował w ekstremalnym biegu terenowym Runmageddon Sahara. Bieg potrwa 3 dni, rozgrywany będzie na pustyni w Maroku.
0 0 0 0 0 8.03.2018Coca-Cola wprowadzi do sklepów napój alkoholowyCoca-Cola po raz pierwszy w swojej ponad 125-letniej historii wprowadzi do sprzedaży osobną markę gazowanego napoju alkoholowego. Na razie tylko w Japonii.