0 0 0 17.01.2019Trwają konsultacje założeń jednoźródłowego badania mediów oraz powołania do życia polskiego JIC15 stycznia odbyło się spotkanie poświęcone analizie uwag do założeń realizacyjnych badania pilotażowego mediów elektronicznych. IAA Polska oraz SAR zebrały te uwagi od poszczególnych grup interesariuszy. Aktualnie wyłaniają oni swoich reprezentantów do prac w zespołach opiniujących założenia metodologiczne przyszłego badania oraz projekt statutu Joint Industry Committee poświęconego badaniom mediowym.
0 0 0 17.01.2019Asystent Google po polskuGoogle udostępnił swojego asystenta głosowego w języku polskim. Umożliwi to wydawanie komend i uruchamianie usług bez znajomości języka angielskiego.
3 0 0 17.01.2019Reklama Amazona na czele globalnej rocznej listy YouTube Ads LeaderboardYouTube publikuje listy reklam, które w ubiegłym roku były najchętniej oglądane przez użytkowników z Europy i całego świata. Filmy z globalnego rankingu wyświetlano łącznie przez 300 minut. Otrzymały milion łapek w górę. Zwycięskie wideo Amazona polubiły 232 tys. osób. Kilka reklam ze światowej listy znalazło się także w europejskim zestawieniu. Serca użytkowników z każdego zakątka globu podbiły spoty Nike, Turkish Airlines czy „Clash of Clans”.
1 0 2 16.01.2019Adapt BB – samowiążące się buty NikeMarka Nike stworzyła buty Adapt BB. Model jest o tyle wyjątkowy, że umożliwia zawiązanie obuwia na stopach za pomocą smartfona.
0 1 0 16.01.2019Oriflame poszerza współpracę z Artegence o kompleksową obsługę social mediaFirma Oriflame rozszerzyła współpracę z Artegence. Agencja wygrała przetarg na obsługę kanałów social media oraz działania SEO i SEM na rynku polskim. Dotychczas prowadziła działania kreatywno-internetowe przy projekcie „Piękna tak, jak chcę”.
0 2 0 16.01.2019Rzeźba ukrzyżowanego Ronalda McDonalda wywołała falę protestów w IzraeluW izraelskim Haifa Museum of Art pojawiła się rzeźba autorstwa fińskiego artysty Janiego Leinonena. Przedstawia wiszącego na krzyżu Ronalda McDonalda. Tamtejsi chrześcijanie uznali ją za obrazoburczą i wezwali do usunięcia.
0 2 0 16.01.2019Zalando testuje dostawę do domu pod nieobecność kupującegoZalando i firma kurierska Bpost połączyły siły, by zbadać potencjał dostaw typu in home delivery, czyli bezpośrednio do mieszkania pod nieobecność kupującego. Testy prowadzone są w Belgii.
0 9 0 16.01.2019Społeczny rzecznik praw osób chorych na otyłość krytykuje kampanię „Jedz ostrożnie”. AMS odpowiadaCzęść prac prezentowanych w ramach kampanii „Jedz ostrożnie” umacnia stereotypowy wizerunek choroby otyłości oraz przyczynia się do dyskryminacji i stygmatyzacji. Taki zarzut stawia organizatorom 19. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS Magdalena Gajda, społeczny rzecznik praw osób chorych na otyłość. W odpowiedzi na list otwarty AMS tłumaczy, że intencją akcji było zwrócenie uwagi na kwestie zdrowego stylu życia.
0 1 0 16.01.2019Reklamy atrakcyjnych wyprzedaży noworocznych rzadko idą w parze z wysokimi obniżkami. Analiza Deloitte i DealavoHasło „noworoczne wyprzedaże” co roku przyciąga do sklepów tradycyjnych i internetowych tłumy klientów. Jak wynika z kolejnej edycji „Świątecznego barometru cenowego”, ceny w największych sklepach online w pierwszej połowie stycznia 2019 r. w porównaniu z cenami z połowy listopada 2018 r. pozostały jednak właściwie na niezmienionym poziomie.
0 1 0 16.01.2019Grupa Tubądzin z nową agencją PRGrupa Tubądzin wybrała V5group. Agencja zajmie się kompleksową obsługą PR. Firma planuje poszerzenie komunikacji w Polsce i na rynkach zagranicznych.