2 0 0 0 0 15.03.2018Aviva promuje serwis do inwestowania oraz loterięAviva przygotowała dwa kolejne spoty promujące serwis do inwestowania Aviva24.pl oraz loterię. Kampania reklamowa „Inwestowanie ma się rozumieć” prowadzona jest w telewizji oraz Internecie.
0 1 0 0 1 15.03.2018Reklamacje składa co drugi niezadowolony klient. Badanie ProvidentaNiemal co piąty Polak zetknął się z sytuacją, w której usługodawca nie wywiązał się z umowy lub naruszał prawa konsumenta. Najczęściej dotyczyło to usług telekomunikacyjnych i finansowych. Jednak niewiele ponad połowa z tych osób zdecydowała się złożyć reklamację. Takie wyniki przyniosło badanie przeprowadzone dla Provident Polska z okazji Światowego Dnia Konsumenta.
4 0 0 0 1 15.03.2018Kruk w kampanii zachęca Polaków do uporządkowania finansów12 marca Grupa Kruk rozpoczęła kampanię marketingową. Zachęca w niej Polaków do porządkowania domowych budżetów. Podkreśla też, że każdy człowiek to osobna historia i inne podejście do zadłużenia.
0 4 0 0 0 15.03.20184 na 5 konsumentów usatysfakcjonowanych z zakupów. Badanie jakości obsługi w PolsceW 2017 r. poziom zadowolenia klientów znów odnotował rekordowy wynik. 4 na 5 konsumentów jest usatysfakcjonowanych z zakupów. Najlepszej jakości obsługi można doświadczyć w Białymstoku. Natomiast Łódź nie wyciągnęła wniosków z poprzednich lat i znów wypada najgorzej na tle kraju – pokazuje badanie Polskiego Programu Jakość Obsługi.
1 4 0 0 0 14.03.2018„Przed Tobą całe Ż” – kolejna odsłona kampanii reklamowej piwa Żywiec14 marca rozpoczęła się nowa odsłona kampanii „Chce się Ż”. Inicjuje ją spot „Przed Tobą całe Ż”, który emitowany będzie w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych.
0 0 0 0 0 14.03.2018Google w 2017 r. usunął 3,2 mld szkodliwych reklamW 2017 r. Google wyłączył ponad 3,2 mld reklam, które naruszały zasady firmy. Jak podkreśla gigant z Mountain View, oznacza to, że jest w stanie zablokować większość szkodliwych reklam, np. tych mylących lub wyłudzających informacje, zanim zdążą one wprowadzić w błąd użytkowników.
0 0 0 0 0 14.03.2018Wyniki odwiedzalności centrów handlowych między 5 a 11 marca 2018 r.Za nami pierwsza niedziela obowiązywania nowego prawa o zakazie handlu w niedziele. Zainteresowanie ekspertów oraz opinii publicznej wpływem zakazu na branżę handlową i usługową było ogromne. W związku z tym zarząd Retail Institute podjął decyzję o ujawnieniu wyników odwiedzalności centrów handlowych za okres od 5 do 11 marca 2018 r.
0 0 0 0 0 14.03.2018Grupa Żywiec powierza Roots obsługę PR marek Królewskie, Specjal i WarkaTrwające od grudnia 2017 r. postępowania przetargowe Grupy Żywiec na obsługę PR trzech marek z portfolio producenta wygrała agencja Roots. W połowie lutego rozpoczęła działania dla piw Królewskie i Królewskie Niefiltrowane, natomiast od początku marca pracuje również dla marek Specjal i Warka.
1 15 0 0 0 14.03.2018„Po co ci te ciuchy?” – pyta w kampanii HouseHouse (LPP) rozpoczął kampanię kolekcji wiosenno-letniej. Podkreśla w niej, że poczucie humoru i dystans połączone ze swobodą i radością to elementy, które wyróżniają brand w świecie mody.
0 0 0 0 0 14.03.2018BZ WBK-Aviva wybiera Zoom Bsc do obsługi komunikacji produktowej i korporacyjnejTowarzystwa Ubezpieczeń BZ WBK-Aviva wybrały Zoom Bsc do obsługi w zakresie komunikacji produktowej i korporacyjnej. Agencja odpowiada również za bieżące doradztwo strategiczne.