2 0 0 0 0 28.09.2017„Tymczasem” EB i postać Jezusa w reklamie „Krytyki Politycznej” naruszają normy Kodeksu etyki reklamyKomisja Etyki Reklamy przyjrzała się skargom, jakie wpłynęły na reklamy zewnętrzne marki EB oraz internetowy spot „Krytyki Politycznej”. W jej opinii obie kreacje naruszają normy Kodeksu etyki reklamy.
0 1 0 0 0 28.09.2017Jakie reklamy przyciągają uwagę internautów? Analiza GemiusaInternauci z Europy Środkowo-Wschodniej najczęściej klikają w reklamy branż spożywczej i kosmetycznej – wynika z raportu Gemiusa. W Polsce, Czechach, Chorwacji i Mołdawii reklamy żywności i napojów zajęły pierwsze miejsce pod względem klikalności wśród wszystkich analizowanych branż.
0 3 0 0 0 28.09.2017Z listą zakupów i gazetką promocyjną do sklepu. Badanie ARC Rynek i OpiniaNiemal połowa klientów hiper-, supermarketów i dyskontów przed wyjściem po zakupy przygotowuje listę. Co trzeci zapoznaje się z aktualnymi promocjami w gazetkach. Biedronka, Lidl i Auchan są sieciami najczęściej wskazywanymi jako tanie miejsce zakupów, natomiast Piotr i Paweł uznawany jest za najdroższy, ale też najbardziej luksusowy supermarket – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
0 0 0 0 0 28.09.2017159 kampanii w Mixx Awards 2017159 kampanii zgłoszonych przez 123 reklamodawców, agencji, domów mediowych i mediów zostało zakwalifikowanych do udziału w 11. edycji Mixx Awards. Listę nominowanych w konkursie na najlepsze polskie kampanie reklamowe wykorzystujące Internet poznamy 30 października. Laureaci w każdej z dwudziestu kategorii odbiorą statuetki podczas gali, która odbędzie się 30 listopada.
0 2 0 0 0 27.09.2017Rusza tegoroczna edycja Cannes Lions Creative PR MeetingPo raz siódmy w Warszawie i Poznaniu odbędą się pokazy kampanii reklamowych nagrodzonych na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes. Towarzyszyć im będą komentarze ekspertów z branży marketingu i PR w Polsce. Goście tegorocznej edycji wydarzenia zastanowią się nad autentycznością komunikacji marek.
1 0 0 0 1 27.09.2017Reklama Reserved, w której Amerykanka szuka chłopaka z Polski, niezgodna z Kodeksem etyki reklamyKomisja Etyki Reklamy rozpatrzyła skargi, jakie wpłynęły na internetową reklamę marki odzieżowej Reserved (LPP). Uznała, że film, w którym aktorka przekonuje, że poszukuje chłopaka poznanego podczas koncertu w Polsce, narusza normy Kodeksu etyki reklamy.
0 0 0 0 0 27.09.2017Gedeon Richter przedłuża współpracę z agencją PRFirma farmaceutyczna Gedeon Richter przedłuża umowę z Multi Communications na następny rok. Działania dla marki poprowadzi zespół consumer healthcare agencji, kierowany przez senior account manager Martę Martyniak.
0 1 0 0 0 27.09.2017Trzeci etap kampanii urodzinowej Makro Polska„Urodziny ze smakiem” – kampania z okazji jubileuszu 23-lecia sieci hurtowni Makro w Polsce wchodzi w trzeci etap. Tym razem na klientów czeka oferta produktów z Grecji. Ambasadorem akcji jest szef kuchni Michel Moran.
0 3 0 0 0 27.09.2017Nazwy inwestycji budowlanych jako narzędzie marketingowe – analiza firmy Creative AnswerDeweloperzy w Polsce w większości decydują się na bezpieczne i sprawdzone nazwy inwestycji. Najczęściej stosowanym określeniem jest osiedle. Niewiele firm wplata w nazwę inwestycji swoją markę – pokazuje analiza agencji Creative Answer.
1 1 0 0 0 27.09.2017Anna Guzik testuje sery marki HochlandMarka Hochland rozpocznie kampanię reklamową serów. Zwróci w niej uwagę na jakość produktów oraz ich nowe opakowania. W działania zaangażowano aktorkę Annę Guzik.