Oreo – rytualne przekręcanie, lizanie, zamaczanieOreo – rytualne przekręcanie, lizanie, zamaczanieOreo – rytualne przekręcanie, lizanie, zamaczanieOreo – rytualne przekręcanie, lizanie, zamaczanie
Wielka jest siła rytuału (źr. „Got Milk? Oreo”)

Oreo – rytualne przekręcanie, lizanie, zamaczanie

Oreo – rytualne przekręcanie, lizanie, zamaczanie
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Oreo, wprowadzone niedawno na polski rynek, doczekało się wielu entuzjastycznych określeń. „To nie jest zwykłe ciastko, to rytuał” – opisał je kiedyś jeden z amerykańskich szefów firmy. Rzadziej mówi się o tym, że sukces Oreo dowodzi siły nie tylko rytuałów, ale i najistotniejszego elementu marketingu i reklamy – pieniądza.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się