Alpro Barista promowane na muralu
  • 0
  • 10
14.09.2021

Alpro Barista promowane na muralu

Przy ul. Waryńskiego 3 w Warszawie powstał mural promujący Alpro Barista – linię napojów na bazie roślin współtworzoną przez baristów specjalnie do kawy. Autorką malowidła jest ilustratorka Agata Wierzbicka.

Po zeskanowaniu QR kodu z muralu użytkownicy zostaną przeniesieni do strony z przepisami na kawy z napojami roślinnymi. Mural jest jednym z elementów trwającej kampanii promującej serię Alpro Barista. Obejmuje ona wideo w Internecie z udziałem Borysa Szyca i Darii Ładochy oraz m.in. kampanię display. Pracę można oglądać do końca września.

Koncepcję kampanii przygotowała Feeders Agency, która zajmuje się pełną obsługą marki. Mural powstał we współpracy z Good Looking Studio.

  • 10
Alpro Barista

Alpro Barista na muralu fot. Michał Dziurkowski

fot. Michał Dziurkowski

fot. Michał Dziurkowski

fot. Michał Dziurkowski

fot. Michał Dziurkowski

fot. Michał Dziurkowski

fot. Michał Dziurkowski

fot. Michał Dziurkowski

fot. Michał Dziurkowski

fot. Michał Dziurkowski

14 września 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.09.2021

ARC Rynek i Opinia: Polacy obawiają się zmian klimatycznych

86% Polaków wierzy w globalne ocieplenie, a 76% obawia się jego skutków. Badani są zdania, że do globalnego ocieplenia przyczyniły się zarówno naturalne zmiany klimatyczne, jak i działania człowieka. Jednak tylko 16% uważa, że każdy z nas może mieć wpływ na sytuację klimatyczną. Najwięcej osób (36%) twierdzi, że realnie przeciw zmianom klimatycznym mogą coś zrobić najbogatsze kraje świata – wynika z badania ARC Rynek i Opinia, zrealizowanego pod patronatem merytorycznym Go Responsible.