Dove hakuje pięknoDove hakuje pięknoDove hakuje pięknoDove hakuje piękno
Teraz piękno = siła. Czy to nie wtłaczanie w kolejny stereotyp? (fot. Dove)

Dove hakuje piękno

Dove hakuje piękno
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Marka Dove od dawna twierdzi, że nie reklamuje kosmetyków. Już przez ponad dekadę przekonuje kobiety, że są piękne. Teraz zaś zabiera się do walki z kobiecymi stereotypami, a swoją najnowszą kampanię buntowniczo nazwa hakerskim atakiem na znany serwis, który często bywa źródłem zdjęć do reklam.

Dove cyklicznie przeprowadza badania dotyczące kobiecego poczucia piękna i pewności siebie. Wyniki zazwyczaj nie są optymistyczne. Również ubiegłoroczna edycja w kolejnych aspektach pokazała, jak sfrustrowane są dziewczęta i kobiety wobec nierealistycznych wzorców piękna.

Na przykład aż 85% kobiet jest gotowych zrezygnować z uczestnictwa w ważnym dla siebie wydarzeniu, jeśli własny wygląd w lustrze tego dnia ich nie zadowala.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się