Oczy zwrócone na pracodawców. Wyniki corocznego badania zaufania „Edelman Trust Barometer”
  • 0
  • 0
22.01.2019

Oczy zwrócone na pracodawców. Wyniki corocznego badania zaufania „Edelman Trust Barometer”

Co piąta osoba jest zadowolona z systemu, w którym żyje. Nadal nie ufamy rządzącym (48 proc.) i mediom (47 proc.). Coraz więcej oczekujemy od pracodawców – to oni mają inicjować zmiany i angażować się w ważne kwestie społeczne. To główne wnioski z badania „Edelman Trust Barometer 2019”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 stycznia 2019

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
22.01.2019

Cyfrowy klient nasz pan – polskie marki coraz skuteczniej zarządzają doświadczeniami klientów. Badanie KPMG

Firmy działające na polskim rynku osiągają coraz lepsze wyniki w budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów. Odsetek przedsiębiorstw pozytywnie ocenionych przez konsumentów w Polsce wzrósł o około 10% od 2017 r. Takie wyniki przynosi raport KPMG w Polsce, zatytułowany „[Cyfrowy] klient nasz pan. Jak marki na polskim rynku zarządzają doświadczeniami klientów?”.