Harnaś z nowym smakiem, logo i szatą graficzną opakowań
  • 0
  • 3
22.01.2019

Harnaś z nowym smakiem, logo i szatą graficzną opakowań

Piwo Harnaś zyskało nowy smak. Na opakowaniach można z kolei zauważyć zmienioną szatę graficzną oraz logo. Etykiety są spokojniejsze, stonowane i nowocześniejsze.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50878 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

22 stycznia 2019

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
22.01.2019

Cyfrowy klient nasz pan – polskie marki coraz skuteczniej zarządzają doświadczeniami klientów. Badanie KPMG

Firmy działające na polskim rynku osiągają coraz lepsze wyniki w budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów. Odsetek przedsiębiorstw pozytywnie ocenionych przez konsumentów w Polsce wzrósł o około 10% od 2017 r. Takie wyniki przynosi raport KPMG w Polsce, zatytułowany „[Cyfrowy] klient nasz pan. Jak marki na polskim rynku zarządzają doświadczeniami klientów?”.