Homer Simpson i społeczności konsumenckie – przeszłość i przyszłość marketinguHomer Simpson i społeczności konsumenckie – przeszłość i przyszłość marketinguHomer Simpson i społeczności konsumenckie – przeszłość i przyszłość marketinguHomer Simpson i społeczności konsumenckie – przeszłość i przyszłość marketingu
Sporo z was mnie lubi. Co jeszcze polubicie? Polećcie to sobie (fot Pixabay)

Homer Simpson i społeczności konsumenckie – przeszłość i przyszłość marketingu

Homer Simpson i społeczności konsumenckie – przeszłość i przyszłość marketingu
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Po latach marka eBay powróci do Polski i nie wzbudza to emocji. Nic dziwnego, bo to jej kolejny powrót, a poprzednie wzbudzały zainteresowanie nieproporcjonalne do zapewnionych efektów. Przy okazji warto jednak spojrzeć na marki e-commerce w kontekście społeczności konsumenckich – zjawiska na styku marketingu, technologii i popkultury.

Animowaną postać Homera Simpsona zna każdy, nawet jeśli nigdy nie oglądał serialu „Simpsonowie”. Homer jest w czołówce najbardziej popularnych postaci telewizyjnych w historii, najwyżej spośród animowanych. Kolejne pokolenia fanów tworzą poświęcone serialowi memy. Wywierają presję na serwis streamingowy Disney+, gdy emituje go w złym formacie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się