Atrakcyjny wizerunek globalnych marek to jedna strona medalu. Drugą są twarde dane, które czasem mówią więcej o kierunku, w którym te marki zmierzają. Tak właśnie jest w przypadku Apple, gdy przeanalizujemy portfolio iPhone’ów i politykę cenową w ostatnich latach.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W tym roku minęło 10 lat od śmierci Steve’a Jobsa. Wiadomo: założyciel Apple, ikona innowacji, designu i technologii. Twórca iPhone’a, który zmienił świat, a marce Apple zapewnił miano najbardziej innowacyjnego brandu. Na konferencjach i szkoleniach branży marketingowej Apple jest punktem odniesienia. Jego przykład jest jednak zwykle mało pogłębiony o aspekty wychodzące poza skojarzenia z Jobsem.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.