Apple 10 lat po śmierci Steve’a Jobsa. Jak wizerunek marki ma się do rzeczywistej strategiiApple 10 lat po śmierci Steve’a Jobsa. Jak wizerunek marki ma się do rzeczywistej strategiiApple 10 lat po śmierci Steve’a Jobsa. Jak wizerunek marki ma się do rzeczywistej strategiiApple 10 lat po śmierci Steve’a Jobsa. Jak wizerunek marki ma się do rzeczywistej strategii
Zmień ten stary model na najnowszy i dokupuj usługi. O to dba teraz Apple (fot. Pixabay)

Apple 10 lat po śmierci Steve’a Jobsa. Jak wizerunek marki ma się do rzeczywistej strategii

Apple 10 lat po śmierci Steve’a Jobsa. Jak wizerunek marki ma się do rzeczywistej strategii
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Atrakcyjny wizerunek globalnych marek to jedna strona medalu. Drugą są twarde dane, które czasem mówią więcej o kierunku, w którym te marki zmierzają. Tak właśnie jest w przypadku Apple, gdy przeanalizujemy portfolio iPhone’ów i politykę cenową w ostatnich latach.

W tym roku minęło 10 lat od śmierci Steve’a Jobsa. Wiadomo: założyciel Apple, ikona innowacji, designu i technologii. Twórca iPhone’a, który zmienił świat, a marce Apple zapewnił miano najbardziej innowacyjnego brandu. Na konferencjach i szkoleniach branży marketingowej Apple jest punktem odniesienia. Jego przykład jest jednak zwykle mało pogłębiony o aspekty wychodzące poza skojarzenia z Jobsem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się