Wygoda ma swoją cenę – AI wyeliminuje wielu z nasWygoda ma swoją cenę – AI wyeliminuje wielu z nasWygoda ma swoją cenę – AI wyeliminuje wielu z nasWygoda ma swoją cenę – AI wyeliminuje wielu z nas
Postęp ma swoje nieoczekiwane skutki (fot. mat. prasowe BMW)

Wygoda ma swoją cenę – AI wyeliminuje wielu z nas

Wygoda ma swoją cenę – AI wyeliminuje wielu z nas
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Technologia służy nam pomocą. Działa w tle, oswaja ze sobą, uczy nowych nawyków i zachowań. Ułatwia tak wiele spraw. Ceną za to może być jednak utrata przez nas cennych, typowo ludzkich umiejętności. W szczególności zaś – wzrost kosztu ich nabycia.

Na otwarcie festiwalu filmów w Cannes 17 maja jeden ze sponsorów przygotował coś wyjątkowego. Coś, co od dawna osadza go w kontekście filmowym, a przy tym odwołuje się do legendy marketingu i reklamy. Najważniejsze zaś – ten przykład mówi coś o stanie dzisiejszego marketingu i reklamy.
Ryzyko u zarania internetu
W 2001 roku marka BMW miała problem na rynku w USA.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja