Technologia służy nam pomocą. Działa w tle, oswaja ze sobą, uczy nowych nawyków i zachowań. Ułatwia tak wiele spraw. Ceną za to może być jednak utrata przez nas cennych, typowo ludzkich umiejętności. W szczególności zaś – wzrost kosztu ich nabycia.Na otwarcie festiwalu filmów w Cannes 17 maja jeden ze sponsorów przygotował coś wyjątkowego. Coś, co od dawna osadza go w kontekście filmowym, a przy tym odwołuje się do legendy marketingu i reklamy. Najważniejsze zaś – ten przykład mówi coś o stanie dzisiejszego marketingu i reklamy.
Ryzyko u zarania internetu
W 2001 roku marka BMW miała problem na rynku w USA.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.