Magda Mołek w najnowszej kampanii Tatuum - Marketing przy Kawie
Magda Mołek i Bogna Sworowska twarzami najnowszej kampanii Tatuum
  • 0
  • 4
13.09.2023

Magda Mołek i Bogna Sworowska twarzami najnowszej kampanii Tatuum

Wraz z kampanią „The Fashion of Being Tuugether” Tatuum rozpoczyna nowy rozdział strategicznej komunikacji. Najnowsza akcja wystartowała 12 września. Ma na celu ugruntowanie pozycjonowania brandu w oczach dotychczasowych i nowych klientek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

13 września 2023