„The Unlimited Power of Beauty” – rusza kampania wizerunkowa marki Sephora - Marketing przy Kawie
„The Unlimited Power of Beauty” – rusza kampania wizerunkowa marki Sephora
  • 1
  • 12
18.02.2020

„The Unlimited Power of Beauty” – rusza kampania wizerunkowa marki Sephora

18 lutego wystartowała kampania reklamowa Sephory, a wraz z nią nowe pozycjonowanie marki. „The Unlimited Power of Beauty” ma być wyrazem nowoczesnej wizji piękna charakteryzującej naszą generację.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54968 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 lutego 2020

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
18.02.2020

FIRE Real Estate Marketing Forum 2020 – Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o marketingu nieruchomości, ale wstydziliście się zapytać

Statystyczny Polak kupuje mieszkanie zaledwie dwa, trzy razy w życiu. Jest to zatem decyzja, której konsekwencje ponosi przez dziesięciolecia. W przypadku nieruchomości komercyjnych – zarówno jeśli chodzi o biura, powierzchnie handlowe, jak i magazyny – umowy najmu zawierane są najczęściej na pięć lat. Jak skutecznie reklamować produkty obarczone tak długofalowymi konsekwencjami?