Espresso

12 października 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.10.2022

Większość konsumentów wierzy, że ma wpływ na działania marek – badanie Sustainable Brands

Co piąty konsument w Polsce odwrócił się od firmy lub brandu za nieetyczne lub antyspołeczne zachowanie. Jednocześnie aż 68% z nas uważa, że ma realny wpływ na działanie brandów. Sustainable Brands Poland oraz Ipsos przeprowadzili diagnozę stanu świadomości polskich konsumentów w obszarze zrównoważonego rozwoju. Szczególny nacisk położono na spójność między deklarowanymi intencjami a realnymi działaniami.

11 października 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.10.2022

Polska gospodarka jako marka premium. PAIH prezentuje hasło: „Poland. Business Forward”

„Poland. Business Forward” – pod takim hasłem Polska Agencja Inwestycji i Handlu będzie promować rodzimą gospodarkę jako markę na świecie. PAIH uważa, że za wysoką oceną biznesową Polski stoją trzy dekady bezprecedensowego w skali świata wzrostu gospodarczego i szereg konkurencyjnych przewag. Zamierza więc jeszcze silniej promować polski biznes, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom licznych firm zainteresowanych globalną ekspansją.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.10.2022

Progres czy regres? XII edycja Cannes Lions Creative Comms Meeting w Poznaniu

Czy kryzys klimatyczny wyznacza trendy w komunikacji? Czy trwająca od lutego wojna w Ukrainie wpłynęła na tegoroczne działania marek? Jakie brandy zwracają uwagę na szeroko pojęte wykluczenie? Czy przyczynia się to do trwałej zmiany w świadomości konsumentów? Odpowiedzi na te pytania pojawią się podczas kolejnej, dwunastej już edycji cyklu Cannes Lions Creative Comms Meeting, która odbędzie się 24 października.

Poprzednie Następne