0 1 0 0 0 12.02.2024VeloBank z okazji walentynek staje się Love BankiemKampania produktowa VeloBanku zachęca do doceniania siebie i swoich bliskich. Okazuje się, że 14 lutego świętujemy niezależnie od tego, czy jesteśmy zakochani.
0 1 0 0 0 12.02.2024Adidas chce uniknąć pułapki nadmiernej koncentracji na direct to consumerZ czego wynika niebezpieczeństwo nadmiernej koncentracji marek na sprzedaży direct to consumer (DTC)? „Z tego, że marki stają się zanadto skupione na sobie i lekceważą doświadczenia detalistów” – powiedział Bjorn Gulden, CEO Adidasa na spotkaniu z inwestorami.
0 1 0 0 0 12.02.2024Agencja VML obroniła budżet BP w social mediaPrzetarg na obsługę social media marki BP wygrała agencja VML, przedłużając dotychczasową współpracę o kolejne dwa lata.
1 1 0 0 0 11.02.2024Uber Eats krytykowany za scenę żartu z alergii w reklamie na Super BowlReklama Uber Eats przygotowana na Super Bowl zawierała żartobliwą scenę, w której mężczyzna z alergią na orzeszki ziemne je masło orzechowe. Na markę spadła fala krytyki. Oburzenie wyraziła organizacja działająca na rzecz alergików.
0 2 0 0 0 9.02.2024„Dłuższe połączenie” w aplikacji Jakdojadę – akcja prezerwatyw UnimilRuszyła walentynkowa kampania „Dłuższe połączenie”. Promuje prezerwatywy Unimil Max Love Time Control w aplikacji mobilnej Jakdojade.
1 3 0 0 0 9.02.2024„(P)okaż serce” – Robert i Anna Lewandowscy w kampanii Instytutu Matki i DzieckaInstytut Matki i Dziecka uruchamia drugą edycję kampanii „(P)okaż serce”. Chce zwiększyć świadomość społeczną dotyczącą nowotworów dziecięcych. W kampanii udział biorą piłkarz Robert Lewandowski wraz z żoną Anną.
0 11 0 0 0 9.02.2024„You Got This!” – walka z presją w najnowszej kampanii AdidasaW najnowszej kampanii Adidas pokazuje, że zarówno zawodowcy, jak i amatorzy mogą zapanować nad presją i czerpać radość z uprawiania sportu.
1 1 0 0 0 8.02.2024Michel Moran promuje loterię marki LisnerKampania reklamowa z udziałem Michela Morana promuje loterię producenta przetworów rybnych Lisner. Akcja spotu rozgrywa się na dalekiej północy.
0 1 0 0 0 8.02.2024Influencerka Klaudia Halejcio ambasadorką cateringu Nice To Fit YouAktorka i influencerka Klaudia Halejcio została ambasadorką cateringu dietetycznego Nice To Fit You. W ramach współpracy przez cały 2024 r. będzie uczestniczyła w działaniach marketingowych marki.
0 1 0 0 0 8.02.2024McDonald’s chce pozyskać 100 mln nowych użytkowników swojego programu lojalnościowego McDonald’s RewardMcDonald’s planuje zwiększenie liczby nowych użytkowników globalnego programu lojalnościowego o 100 mln w ciągu najbliższych trzech lat. Ma to pomóc w walce z trollingowymi kampaniami konkurencji – przekazał inwestorom CEO firmy, Chris Kempczinski.