Netto z nowym logo zgodnym z koncepcją 3.0
  • 0
  • 6
5.03.2019

Netto z nowym logo zgodnym z koncepcją 3.0

Sieć handlowa Netto wprowadza nowe logo. Odświeżona identyfikacja wizualna ma wzmocnić komunikację. Jej celem jest też podkreślenie działań na rzecz rozwoju konceptu Netto 3.0 i przeobrażeń, które zachodzą obecnie w sklepach detalisty.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47184 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

5 marca 2019

  • 0
  • 12
  • 0
  • 0
  • 0
5.03.2019

Ministerstwo Finansów w zestawieniu największych reklamodawców. Raport „Wydatki reklamowe w wybranych branżach w lutym 2019” IMM

W lutym w zestawieniu największych reklamodawców po raz pierwszy pojawiło się Ministerstwo Finansów. Ogłoszenie społeczne dotyczące e-PIT według stawek cennikowych kosztowało ponad 5,5 mln zł. Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w minionym miesiącu w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej.