Instagramowy profil National Geographic pierwszym markowym kanałem ze 100 mln followersów
  • 0
  • 1
5.03.2019

Instagramowy profil National Geographic pierwszym markowym kanałem ze 100 mln followersów

National Geographic przekroczył próg 100 mln obserwujących na Instagramie. Dotychczas takie wyniki udało się osiągnąć czołowym sportowcom, muzykom czy celebrytom – nigdy nie markom.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 marca 2019

  • 0
  • 12
  • 0
  • 0
  • 0
5.03.2019

Ministerstwo Finansów w zestawieniu największych reklamodawców. Raport „Wydatki reklamowe w wybranych branżach w lutym 2019” IMM

W lutym w zestawieniu największych reklamodawców po raz pierwszy pojawiło się Ministerstwo Finansów. Ogłoszenie społeczne dotyczące e-PIT według stawek cennikowych kosztowało ponad 5,5 mln zł. Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w minionym miesiącu w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej.

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
5.03.2019

Polacy zadowoleni ze swojej sytuacji materialnej, ale nie zamierzają zwiększać konsumpcji. Badanie ARC Rynek i Opinia

62% Polaków deklaruje, że jest zadowolonych ze swojej sytuacji materialnej. 14% badanych spodziewa się jej pogorszenia. Co trzeci Polak liczy na podwyżkę pensji. Mimo to ponad połowa Polaków nie zamierza zwiększać konsumpcji. Osób mających w planach zwiększenie wydatków jest najwięcej wśród mieszkańców małych i średnich miast oraz respondentów do 30. roku życia – wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia.