Ministerstwo Finansów w zestawieniu największych reklamodawców. Raport „Wydatki reklamowe w wybranych branżach w lutym 2019” IMM
  • 0
  • 12
5.03.2019

Ministerstwo Finansów w zestawieniu największych reklamodawców. Raport „Wydatki reklamowe w wybranych branżach w lutym 2019” IMM

W lutym w zestawieniu największych reklamodawców po raz pierwszy pojawiło się Ministerstwo Finansów. Ogłoszenie społeczne dotyczące e-PIT według stawek cennikowych kosztowało ponad 5,5 mln zł. Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w minionym miesiącu w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54808 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 marca 2019

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
5.03.2019

Polacy zadowoleni ze swojej sytuacji materialnej, ale nie zamierzają zwiększać konsumpcji. Badanie ARC Rynek i Opinia

62% Polaków deklaruje, że jest zadowolonych ze swojej sytuacji materialnej. 14% badanych spodziewa się jej pogorszenia. Co trzeci Polak liczy na podwyżkę pensji. Mimo to ponad połowa Polaków nie zamierza zwiększać konsumpcji. Osób mających w planach zwiększenie wydatków jest najwięcej wśród mieszkańców małych i średnich miast oraz respondentów do 30. roku życia – wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia.