Netia zmienia identyfikację wizualną - Marketing przy Kawie
Netia zmienia identyfikację wizualną, by dopasować ją do marek Grupy Polsat Plus
  • 1
  • 5
20.02.2024

Netia zmienia identyfikację wizualną, by dopasować ją do marek Grupy Polsat Plus

Marka telekomunikacyjna Netia zmienia swój wygląd. Nabiera cech, które łączą ją z innymi markami Grupy Polsat Plus.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56078 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 lutego 2024