Bogusław Linda tańczy w reklamie McDonald’s
  • 0
  • 2
30.03.2023

Bogusław Linda tańczy w reklamie McDonald’s

Bogusław Linda prezentuje niezwykły taniec w reklamie McDonald’s. Nowa kampania skoncentrowana jest wokół nieodkrytych talentów, które drzemią w każdym z nas. Promuje dwa nowe burgery z kurczakiem w menu sieci – McCrispy i McCrispy Supreme.

Pierwsze sekundy spotu pokazują Bogusława Lindę, który niesiony dźwiękami muzyki zaczyna coraz śmielej poddawać się jej rytmom, rozpoczynając układ taneczny.

Wybór Lindy nie jest przypadkowy. Każdą ze swoich ról filmowych udowadnia, że jest świetnym aktorem, ale nikt nie pomyślałby, że on tak tańczy. Podobnie jest z marką McDonald’s. Znana z burgerów sieć rozbudowuje swoją ofertę produktów z kurczakiem.

McCrispy składa się z kawałka piersi z kurczaka w panierce z sałatą i pomidorem oraz sosem miodowo-musztardowym. Burger dostępny jest również w wersji Supreme z dodatkiem topionego sera cheddar oraz sosu miodowo-musztardowego.

Strategię i koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa. Produkcję wideo zrealizowała agencja Dobro. Za zakup mediów odpowiada OMD, zaś za komunikację PR – agencja 24/7Communication.

  • 2
Bogusław Linda tańczy w reklamie McDonald’s

Bogusław Linda tańczy w reklamie McDonald’s

Bogusław Linda tańczy w reklamie McDonald’s

S.

2 miesiące temu

Czyli, pieniążki się skończyły.

30 marca 2023

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 1
30.03.2023

„Kraków jest opowieścią” – nowa strategia komunikacji marki miasta

Mędrzec, twórca i przyjaciel – to archetypy, które mają opisywać markę Krakowa. Symbolizują wiedzę, doświadczenie, otwartość, innowacyjność, dialog i zaufanie. Z kolei wizerunek miasta kształtują opowieści mieszkańców. Dzięki ich rekomendacjom Kraków może zyskać zainteresowanie gości chcących tu wypoczywać lub budować swoją przyszłość. To podstawowe założenia programu strategicznego komunikacji marki Krakowa na lata 2023-2030, który uchwaliła Rada Miasta.

29 marca 2023