- 0
- 1
Nagrody KTR 2020 rozdane
Jury konkursu KTR 2020 przyznało 179 nagród, w tym 32 złote, 49 srebrnych i 98 brązowych. W rankingu rocznym na pierwszym miejscu znalazły się: agencja 180heartbeats + Jung v. Matt, studio projektowe Osom Studios, dom produkcyjny Papaya Films, studio postprodukcyjne Platige Image oraz OLX jako Reklamodawca Roku.
Podczas transmisji online z gali KTR 2020 wręczono nagrody za najbardziej twórcze i pomysłowe idee kreatywne w Polsce. Jury przyznało nagrody Best of w następujących kategoriach (spośród prac nagrodzonych złotem):
- Best of Communication (projekt komercyjny) dla agencji 180heartbeats + Jung v. Matt za kampanię „A co, gdyby? – OLX piętnuje najgorsze zachowania w Sieci”, zrealizowaną dla OLX
- Best of Charity (projekt społeczny) dla Krzysztofa Gonciarza i Tofu Media za akcję społeczną „Stop ciężarówkom!”
- Best of Craft dla Warsaw Creatives za kampanię „#CiaoKendall” Reserved
- Best of Design dla NienautNowak za projekt typograficzny „Times New Roman Abramovich”, Capitalics Warsaw Type Foundry
- Best of Technology dla Superskryptu za interaktywną instalację „Odbicie. Jestem jak ty, zapewne”, zrealizowaną dla Muzeum Powstania Warszawskiego.
Ranking agencji w konkursie KTR 2020 (miejsce, firma, punkty):
Agencja Roku
- 180heartbeats + Jung v. Matt – 112,5
- VMLY&R – 56,75
- DDB Warszawa – 46,5
Studio Projektowe Roku
- Osom Studios – 33,25
- NienautNowak – 28,75
- Sek Corp – 28,5
Dom Produkcyjny Roku
- Papaya Films – 99,25
- Oto Film – 40
- Dobro – 29,75
Studio Postprodukcyjne Roku
- Platige Image – 79
- Juice Sound – 25
- Televisor – 22,5
Reklamodawca Roku
- OLX
Pełna lista nagród i nominacji dostępna jest na stronie www.ktr.org.pl.
- 1