„Lodowa piosenka” w świątecznej kampanii Burberry
  • 1
  • 1
23.11.2020

„Lodowa piosenka” w świątecznej kampanii Burberry

Marka Burberry w świątecznej kampanii nawiązuje do filmu „Deszczowa piosenka”. W spocie grupa tancerzy wykonuje nowoczesny układ choreograficzny wśród spadających z nieba brył lodu.

W tej nowej wersji tancerze ubrani są w odzież Burberry. Kiedy wirują w tańcu, odbijają i miażdżą zamarznięte masy. Kierują się przy tym w stronę oceanu.

W reklamie kultowa piosenkę „Singin’ in the Rain” wykonuje Dreya Mac. Krótki film nosi tytuł „It’s about that fearless spirit and imagination when pushing boundaries” („Chodzi o nieustraszonego ducha i wyobraźnię podczas przekraczania granic”). Odnosi się to do słów Riccarda Tisci, dyrektora artystycznego Burberry.

Spot wyreżyserował kolektyw reżyserski Megaforce. Jak tłumaczą jego członkowie, pomysł zrodził się z „przekopania się przez historię Burberry”. Założyciel marki, Thomas Burberry stworzył odzież odporną na warunki atmosferyczne, która była używana przez polarników. To naprowadziło reżyserów na historię, w której bohaterowie z łatwością stawiali czoła żywiołom. A to z kolei przywiodło na myśl jedną z najpopularniejszych scen kinematografii. Gene Kelly tańczy w niej i śpiewa w deszczu. Deszcz został jednak przekształcony w bryły lodu, co ma obrazować, jak trudny jest 2020 r.

Zmieniliśmy też narrację z jednej postaci na grupę przyjaciół, ponieważ radzenie sobie z przeciwnościami losu to rzecz, którą powinniśmy robić razem – dodają reżyserzy Megaforce.

Choreografia została stworzona przez francuską grupę (La)Horde, efektami specjalnymi zajęło się MPC. Kampanii towarzyszy sesja zdjęciowa, którą przygotował Rafael Pavarotti. O stylizację zadbał Ibrahim Kamara.

Źródło: www.adage.com

  • 1
„Lodowa piosenka”

„Lodowa piosenka” Burberry

23 listopada 2020