Bakoma z kampanią wizerunkową „To tak naturalne”
  • 0
  • 3
23.11.2020

Bakoma z kampanią wizerunkową „To tak naturalne”

Rozpoczęła się kampania wizerunkowa Bakomy „To tak naturalne”. Spoty telewizyjne koncentrują się na samej marce. Utożsamiają ją z prostym składem produktów, naturalnością składników, wysoką jakością oraz polskim pochodzeniem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54827 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 listopada 2020

20 listopada 2020

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.11.2020

„Raport z przyszłości. Jak uratować naszą planetę?” – Krystyna Czubówna jako AI w podcaście Greenpeace

W nowym podcaście Audioteki i Greenpeace Krystyna Czubówna użycza głosu sztucznej inteligencji, która w 2100 r. próbuje ocalić Ziemię. W tym celu wysyła nam w przeszłość najlepszą wiedzę, jak zapobiec katastrofie. Jak porzucić paliwa kopalne, jak zerwać z plastikiem, jak uratować pszczoły. O tych i innych wyzwaniach Marek Józefiak będzie rozmawiał z gośćmi podcastu.