Bakoma z kampanią wizerunkową „To tak naturalne”
  • 0
  • 3
23.11.2020

Bakoma z kampanią wizerunkową „To tak naturalne”

Rozpoczęła się kampania wizerunkowa Bakomy „To tak naturalne”. Spoty telewizyjne koncentrują się na samej marce. Utożsamiają ją z prostym składem produktów, naturalnością składników, wysoką jakością oraz polskim pochodzeniem.

Postrzeganie marki Bakoma przez konsumentów ma opierać się na przekonaniu, że wybór jej jogurtów jest wyrazem dbałości o najbliższych.

Billboardy sponsorskie oparte na motywie akwareli mają podkreślać staranność i dbałość o jakość produktu. Wspierające działania internetowe dodatkowo informują zaś o wprowadzeniu nowych opakowań jogurtów naturalnych.

  • Strategia i kreacja: Upside
  • Planowanie i zakup mediów (telewizja): Universal McCann (UM)
  • Działania w Internecie: Exciter
  • 3
Bakoma

Bakoma prowadzi kampanię wizerunkową

23 listopada 2020

20 listopada 2020

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.11.2020

„Raport z przyszłości. Jak uratować naszą planetę?” – Krystyna Czubówna jako AI w podcaście Greenpeace

W nowym podcaście Audioteki i Greenpeace Krystyna Czubówna użycza głosu sztucznej inteligencji, która w 2100 r. próbuje ocalić Ziemię. W tym celu wysyła nam w przeszłość najlepszą wiedzę, jak zapobiec katastrofie. Jak porzucić paliwa kopalne, jak zerwać z plastikiem, jak uratować pszczoły. O tych i innych wyzwaniach Marek Józefiak będzie rozmawiał z gośćmi podcastu.