Content marketing w promocji dóbr luksusowych w e-commerceContent marketing w promocji dóbr luksusowych w e-commerceContent marketing w promocji dóbr luksusowych w e-commerceContent marketing w promocji dóbr luksusowych w e-commerce
Marka luksusowa potrzebuje treści emocjonalnych, ale opartych na wiedzy (fot. Pixabay)

Content marketing w promocji dóbr luksusowych w e-commerce

Content marketing w promocji dóbr luksusowych w e-commerce
Ewelina Stachowiak

Ewelina Stachowiak

-

content manager, Conture

Ewelina Stachowiak

Ewelina Stachowiak

content manager
Conture

Odpowiada za działania content marketingowe firmy, zarządzanie zespołem copywriterów oraz tworzenie treści. W pracy ceni sobie szybkie tempo działania i wysoką jakość. Z branżą content marketingu związana od 10 lat. Z wykształcenia filolog klasyczny.

Klienci marek luksusowych poszukują na co dzień czegoś znacznie więcej niż tylko doskonałej jakości produktu. Kupują nie tylko produkt, ale i historię marki. Jej tradycje, wartości i emocje, jakie niesie ze sobą. Zyskują tym samym status społeczny i pewną przynależność do elitarnej grupy. To ich styl życia. Oddziaływanie treścią w promocji dóbr luksusowych wymaga zatem nieco innego podejścia i opracowania odmiennej strategii, zwłaszcza jeśli mowa o sektorze e-commerce.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się