Na Śląsku powstaje przewodnik "PR, czyli co?" - Marketing przy Kawie
Na Śląsku powstaje przewodnik "PR, czyli co?"
  • 0
  • 1
19.03.2009

Na Śląsku powstaje przewodnik „PR, czyli co?”

Katowicka agencja Prime PR wraz z Regionalną Izbą Gospodarczą w Katowicach oraz redakcją Polski Dziennika Zachodniego rozpoczyna projekt edukacyjny „PR, czyli co?” skierowany do przedsiębiorców. Od marca do maja 2009 roku powstanie trzyczęściowy przewodnik przygotowany w formie pytań i odpowiedzi wyjaśniający rolę i znaczenie public relations w biznesie. Pierwsza część przewodnika trafi w ręce członków Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach w poniedziałek 23 marca 2009.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54971 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 marca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.03.2009

Agencja Allegro obsługiwała wizytę Zastępcy Sekretarza Generalnego NATO ds. Dyplomacji Publicznej

Agencja Allegro realizowała działania public relations przy okazji organizacji I Forum Transatlantyckiego 2009 w Warszawie. Wśród gości Forum byli m.in. Zastępca Sekretarza Generalnego NATO ds. Dyplomacji Publicznej Jean-Francois Bureau, a także Minister Spraw Zagranicznych Radosław Sikorski, Minister Obrony Narodowej Bogusław Klich czy Szef Sztabu Generalnego Wojska Polskiego Gen. Franciszek Gągor.