Agencja CzteryCzwarte dla UCB Pharma
  • 0
  • 1
19.03.2009

Agencja CzteryCzwarte dla UCB Pharma

Agencja CzteryCzwarte przygotowała dla UCB Pharma nowe materiały BTL, związane z odświeżeniem wizerunku marki Otrex 600

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 marca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.03.2009

Kobiety dobre na recesję (Economist)

Hello, girls, "Economist", 12.03.09

W jaki sposób przetrwać albo nawet zyskać w ekonomicznym dołku? Zintensyfikować działania marketingowe skierowane do kobiet - brzmi jedna z oryginalniejszych odpowiedzi. Przemawia za nią kilka przesłanek: kobiety podejmują większość decyzji zakupowych, fala zwolnień, przynajmniej w USA, dotyczy na razie typowo męskich sektorów gospodarki, kobiety są bardziej podatne na wpływ marketingu szeptanego i same chętniej go stosują, wreszcie - są bardziej lojalnymi klientami.

Economist opisuje kilka kampanii skierowanych do kobiet z ostatnich miesięcy; wśród przykładów min. Frito-Lay, McDonald's i Citibank.