0 1 0 0 0 2.04.2009Trzecia edycja akcji „Harnaś miliony piw rozdaje”W kwietniu rusza akcja promocyjna marki Harnaś z portfela Carlsberg Polska – „Harnaś miliony piw rozdaje”. To już trzecia edycja tej promocji.
0 1 0 0 0 2.04.2009Dział Entertainment&Devices Microsoft kontynuuje współpracę z Momentum WorldwideZespół Entertainment&Devices Microsoft zdecydował się powierzyć agencji Momentum Worldwide dalszą opiekę nad marką Xbox w obszarze marketingu zintegrowanego.
0 1 0 0 0 2.04.2009Communication Unlimited dla HondyW marcu ruszyła nowa kampania Hondy City „Wyróżnij się”. Autorem kreacji jest agencja reklamowa Communication Unlimited.
0 1 0 0 0 2.04.2009Toaleta2012.pl w gronie wyróżnionych praktykOgłoszona została siódma edycja Raportu Forum Odpowiedzialnego Biznesu "Odpowiedzialny biznes w Polsce 2008". Kampania Toaleta2012.pl zorganizowana przez firmę CWS-boco Polska została wyróżniona jako dobra praktyka w obszarze biznes a społeczeństwo.
0 1 0 0 0 2.04.2009Benefit Media Communications wchodzi na rynekNa rynku agencji PR pojawia się nowa marka: Benefit Media Communications. Agencję utworzyli: Dariusz Dąbrowski i Aleksandra Biernacka-Szymaniak - praktycy od ponad 10 lat na rynku PR i mediów.
0 1 0 0 0 2.04.2009IncuBIT.pl wspiera start-upy27 marca w sali NewConnect Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie odbyła się uroczysta inauguracja stołecznej działalności Akademickiej Sieci Innowacji i Przedsiębiorczości IncuBIT.pl oraz powołanie Mobile Marketing Association Polska (MMA Poland).
0 1 0 0 0 2.04.2009Soul and Mind dla marki BuondiNestle Polska SA zdecydowała się na odświeżenie linii kreatywnej jednej ze swoich marek – Buondi.
0 1 0 0 0 2.04.2009Ekspansja InteliWISE w USAWarszawa, 1 kwietnia 2009, InteliWISE SA. jako pierwsza polska spółka giełdowa, otworzyła biuro w Dolinie Krzemowej w Sunnyvale, Kalifornia, USA. Otwarcie biura sprzedaży w Sunnyvale jest kolejnym krokiem, po wdrożeniu technologii wirtualnych doradców w koncernie Kraft Foods, w realizacji strategii wejścia na rynek USA.
0 1 0 0 0 2.04.2009Interaktywne wystawy od Visual SolutionsVisual Solutions stawia na bezpośrednią interakcję z klientem. Flagowym produktem firmy jest interaktywna wystawa - nowe medium wspierające akcje sprzedażowe i kampanie reklamowe.
0 1 0 0 0 2.04.2009TBWA Telescope autorem kampanii 1% na rzecz osób niepełnosprawnych intelektualnieW kwietniu br. rusza 1% ogólnopolska kampania z inicjatywy Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym (PSOUU). Kampania kwietniowa ma charakter 1%, a jej kontynuacją będzie całoroczna kampania wizerunkowa.