Momentum Worldwide: Kierunek Phygital - Marketing przy Kawie
Momentum Worldwide: Kierunek Phygital
  • 0
  • 1
19.03.2009

Momentum Worldwide: Kierunek Phygital

Agencja Momentum Worldwide uruchomiła nowe kanały komunikacji z klientami i otoczeniem zgodnie z głoszoną przez siebie ideą Phygital. W marcu zostały uruchomione blogi, mikroblogi oraz otwarta grupa dyskusyjna na temat marketingu zintegrowanego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 marca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.03.2009

Kobiety dobre na recesję (Economist)

Hello, girls, "Economist", 12.03.09

W jaki sposób przetrwać albo nawet zyskać w ekonomicznym dołku? Zintensyfikować działania marketingowe skierowane do kobiet - brzmi jedna z oryginalniejszych odpowiedzi. Przemawia za nią kilka przesłanek: kobiety podejmują większość decyzji zakupowych, fala zwolnień, przynajmniej w USA, dotyczy na razie typowo męskich sektorów gospodarki, kobiety są bardziej podatne na wpływ marketingu szeptanego i same chętniej go stosują, wreszcie - są bardziej lojalnymi klientami.

Economist opisuje kilka kampanii skierowanych do kobiet z ostatnich miesięcy; wśród przykładów min. Frito-Lay, McDonald's i Citibank.