Agencja Allegro obsługiwała wizytę Zastępcy Sekretarza Generalnego NATO ds. Dyplomacji Publicznej
  • 0
  • 1
19.03.2009

Agencja Allegro obsługiwała wizytę Zastępcy Sekretarza Generalnego NATO ds. Dyplomacji Publicznej

Agencja Allegro realizowała działania public relations przy okazji organizacji I Forum Transatlantyckiego 2009 w Warszawie. Wśród gości Forum byli m.in. Zastępca Sekretarza Generalnego NATO ds. Dyplomacji Publicznej Jean-Francois Bureau, a także Minister Spraw Zagranicznych Radosław Sikorski, Minister Obrony Narodowej Bogusław Klich czy Szef Sztabu Generalnego Wojska Polskiego Gen. Franciszek Gągor.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 marca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.03.2009

Kobiety dobre na recesję (Economist)

Hello, girls, "Economist", 12.03.09

W jaki sposób przetrwać albo nawet zyskać w ekonomicznym dołku? Zintensyfikować działania marketingowe skierowane do kobiet - brzmi jedna z oryginalniejszych odpowiedzi. Przemawia za nią kilka przesłanek: kobiety podejmują większość decyzji zakupowych, fala zwolnień, przynajmniej w USA, dotyczy na razie typowo męskich sektorów gospodarki, kobiety są bardziej podatne na wpływ marketingu szeptanego i same chętniej go stosują, wreszcie - są bardziej lojalnymi klientami.

Economist opisuje kilka kampanii skierowanych do kobiet z ostatnich miesięcy; wśród przykładów min. Frito-Lay, McDonald's i Citibank.